3mk Satin Armor Case+ pro Samsung Galaxy S22 Ultra (SM-S908)

AKCE
- 21%
MĚSÍCE

ilustrační foto

3mk Satin Armor Case+ pro Samsung Galaxy S22 Ultra (SM-S908)
3mk Satin Armor Case+ pro Samsung Galaxy S22 Ultra (SM-S908)
3mk Satin Armor Case+ pro Samsung Galaxy S22 Ultra (SM-S908)
3mk Satin Armor Case+ pro Samsung Galaxy S22 Ultra (SM-S908)
Obj. číslo
31405017
OEM
5903108449250
Výrobce
3mk
Věrnostní body: 13
0 hodnocení
AKCE MĚSÍCEAKCE MĚSÍCEAKCE MĚSÍCE
Skladem 5 ks, v pondělí u Vás

348 Kč

274 Kč

226 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 274 Kč
Skladem 5 ks, v pondělí u Vás

274 Kč

348 Kč

226 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Ochranný kryt Satin Armor Case+ pro Samsung Galaxy S22 Ultra

EAN: 5903108449250

Extrémní ochrana pro váš smartphone

Žádný strach z pádů. Satin Armor Case+ je připraven na vše.

Bezpečí i v extrémních podmínkách

Každá část tohoto pouzdra je navržena pro maximální ochranu.

Technologie Shock Pocket

Absorbuje sílu nárazu a chrání váš smartphone.

Esteticky příjemné a funkční

Prohlubně v pouzdře fungují jako polštáře při pádu.

Ochrana fotoaparátu

Zvýšené okraje kolem fotoaparátu chrání objektiv před poškrábáním.

Plná funkčnost tlačítek a portů

Satin Armor Case+ zaručuje snadný přístup ke všem tlačítkům a portům.

Technické specifikace

  • Typ ochrany: Pouzdro
  • Tloušťka: 1,5 mm
  • Použité technologie: absorber třídy 185™, standardní vojenský stupeň (MIL-STD-810H(2019) metoda 516.8)
  • Materiál: Kombinace termoplastického polyuretanu a polykarbonátu
  • Barva: Průhledná zadní strana, saténový černý rám
  • Zdravotně nezávadné: Ano (certifikát PZH)
  • Záruka: 12 měsíců

Mohlo by Vás zajímat

Parametry

Druh příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 31152 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 54000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

93% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.