BBS611LAG TYČOVÝ AKU VYSAVAČ BOSCH

- 36%

ilustrační foto

BBS611LAG TYČOVÝ AKU VYSAVAČ BOSCH
BBS611LAG TYČOVÝ AKU VYSAVAČ BOSCH
BBS611LAG TYČOVÝ AKU VYSAVAČ BOSCH
BBS611LAG TYČOVÝ AKU VYSAVAČ BOSCH
BBS611LAG TYČOVÝ AKU VYSAVAČ BOSCH
BBS611LAG TYČOVÝ AKU VYSAVAČ BOSCH
Obj. číslo
741011320
Výrobce
BOSCH
Věrnostní body: 274
0 hodnocení
Skladem 2 ks, ve středu u Vás

8 509 Kč

5 487 Kč

4 535 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 5 487 Kč
Skladem 2 ks, ve středu u Vás

5 487 Kč

8 509 Kč

4 535 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Bosch BBS611LAG Tyčový Aku Vysavač

Popis produktu

Kompaktní bezdrátový víceúčelový vysavač od renomované značky Bosch. Vysavač je vybaven vyměnitelnou baterií (systém Power for ALL), která umožňuje prodloužit dobu provozu.

Výhody a vlastnosti

  • Li-ion baterie Power4All 18 V / 2,5 Ah
  • Doba provozu až 30 minut
  • AllFloor HighPower kartáč pro vysávání všech typů podlah
  • Kompaktní a lehký design pro snadnou manipulaci
  • Bezkartáčový motor pro efektivní výkon

Výroba a kvalita

Vysavač Bosch BBS611LAG z řady Unlimited Série 6 je vyvíjen a vyráběn v továrně s více než 80 lety zkušeností ve výrobě vysavačů.

Flexibilita a pohodlí

Pohodlné vysávání od podlahy až po strop díky kompaktnímu designu a nízké hmotnosti. Vysavač je dodáván s užitečným příslušenstvím pro úklid všech druhů podlah i jiných povrchů.

Prodloužená doba provozu

Akumulátorový systém Power for ALL umožňuje prodloužit dobu provozu vysavače. Je kompatibilní s mnoha různými elektrickými nástroji a zahradními zařízeními od společnosti Bosch.

Další informace

EAN produktu: 4242005238798

Parametry

Druh zboží
Značka
Napájení
Výdrž baterie

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29178 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.