BROTHER BT-5000 (BT5000Y) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, yellow (žlutá)
98 Kč
81 Kč bez DPH
Proč zvolit TonerPartner Premium náplně
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TonerPartner cartridge (inkoust) BROTHER BT-5000 (BT5000Y). Barva: Žlutá. Kapacita: 5000 stran.
Na prémiový cartridge BROTHER BT-5000 (BT5000Y) naší značky TonerPartner vám poskytujeme doživotní záruku. V případě jakékoliv mechanické závady vám okamžitě odešleme novou náplň. Kdyby vám náš inkoust náhodou poškodil tiskárnu, vezmeme to na sebe a vaši tiskárnu opravíme na naše náklady. Nákupem náplně BROTHER BT-5000 (BT5000Y) získáte 49 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu při dalším nákupu.
Potřebujete se poradit ohledně náplně BROTHER BT-5000 (BT5000Y)? Podívejte se na nejčastěji kladené otázky nebo nám napište přímo na chat – odkaz naleznete pod výpisem dotazů. Nakupte u nás z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře, bez nutnosti navštívit kamennou prodejnu.
Produkt BROTHER BT-5000 (BT5000Y) - Cartridge TonerPartner PREMIUM, yellow (žlutá) je určen do následujících tiskáren, podobně jako:
Barvy BROTHER DCP-T220
Barvy BROTHER DCP-T300
Barvy BROTHER DCP-T310
Barvy BROTHER DCP-T420W
Barvy BROTHER DCP-T425W
Barvy BROTHER DCP-T500W
Barvy BROTHER DCP-T510W
Barvy BROTHER DCP-T520W
Barvy BROTHER DCP-T525W
Barvy BROTHER DCP-T700W
Barvy BROTHER DCP-T710W
Barvy BROTHER DCP-T720DW
Barvy BROTHER MFC-T910DW
Barvy BROTHER MFC-T920DW
Měníme balení. Kvalita zůstává.
Pokud jste věrným zákazníkem našich TonerPartner PREMIUM náplní do tiskáren, příjemnou změnou překvapíme i vás. Jednou z největších novinek bude totiž změna balení našich tonerů a cartridgí. Z našeho skladu do vašich ruk přijdou v kvalitnějším, přehlednějším a modernějším balení. Protože stále doprodáváme náplně i v krabicích s předešlým designem, mohou Vám přijít původní bílé krabice s naším starým logem a designem.
Na obsahu, kvalitě a ceně našich produktů se však nic nemění. Stále jsme to my, jen v novém kabátu.
Plusy a mínusy náplně TonerPartner PREMIUM oproti originálu
- doživotní záruka
- garance proti poškození tiskárny
- výrazně nižší cena za vytištěnou stranu
- kvalita tisku shodná s originálem
- přibližně 3% pravděpodobnost, že tiskárna nepříjme tuto náplň (v takovém případě Vám vrátíme peníze)
- není vhodný pro tisk fotografií a reklamních materiálů
Mohlo by Vás zajímat
Porovnání nákladů na tisk
Náklad na jednu stranu je u kompatibilní náplně výrazně nižší, než u originálu.
Cartridge TonerPartner BT5000Y
Značka BROTHER
Tiskárny a šicí stroje - máte pocit, že to k sobě moc nejde? Pak se seznamte s příběhem společnosti Brother, který začal v malé opravně v roce 1908. Touha po dokonalém šicím stroji, který by předčil své konkurenty, vedla postupně přes výrobu náhradních dílů až do roku 1928, kdy spatřil světlo světa první šicí stroj Brother.
Od představení prvního takového stroje uplynulo více než 90 let, během nichž se zaměření společnosti změnilo, ale vášeň pro inovace a kvalitu zůstala. Proto výběr originálních tonerů a kazet této značky nebude chybným krokem. Vychutnejte si nepřekonatelné detaily a nádherně živé barvy, jejichž sytost zůstane stejně trvalá jako značka uživatele.
TIP
Pokud chcete zvýšit kvalitu tisku a efektivitu vašeho inkoustového zařízení, určitě se vyplatí přečíst si článek o různých druzích inkoustových náplní. Porozumíte rozdílům mezi dye-based a pigment-based inkousty, co vám pomůže vybrat správný typ inkoustu podle vašich tiskových potřeb. Článek také objasňuje další složky, které ovlivňují kvalitu tisku a cenu inkoustových náplní, co je klíčové pro každého, kdo chce dosáhnout optimálních výsledků tisku.
Porovnání kvality tisku
Jestli je něco u inkoustových tiskáren opravdu negativní, pak to, na kolik vychází jejich cartridge. Pokud jste totiž zvyklí nakupovat jen ty originální přímo od výrobce daného zařízení, jistě mi dáte za pravdu, když řeknu, že za relativně málo muziky, v našem případě tedy konkrétně vytištěných stran, zaplatíte poměrně velké peníze.
Na trhu se však již nějakou dobu objevují alternativní nebo chcete-li kompatibilní cartridge z dílny výrobců třetích stran. Ty lze sehnat buď za podstatně lepší ceny, nebo za ceny shodné s originály, avšak taky s podstatně větším objemem inkoustu a tedy i schopností vytisknout více stran. Jak jsou na tom ale alternativní cartridge v porovnání s originály s kvalitou tisku? Přesně na tuto věc jsem se zaměřil v následujícím testu, který by vám měl odpovědět na veškeré otázky ohledně toho, zda se vyplatí či naopak nevyplatí originální cartridge i nadále kupovat.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?
Náplň nám můžete vrátit do 30 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 30 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.
Jak poznám originální a kompatibilní náplně?
Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte až 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.
Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?
Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%), pojištění odpovědnosti a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.