BROTHER skener ADS-1700W DUALSKEN (až 25 str/min, 600 x 600 dpi) WiFi, USB duplex

- 6%

ilustrační foto

BROTHER skener ADS-1700W DUALSKEN (až 25 str/min, 600 x 600 dpi) WiFi, USB duplex
BROTHER skener ADS-1700W DUALSKEN (až 25 str/min, 600 x 600 dpi) WiFi, USB duplex
BROTHER skener ADS-1700W DUALSKEN (až 25 str/min, 600 x 600 dpi) WiFi, USB duplex
BROTHER skener ADS-1700W DUALSKEN (až 25 str/min, 600 x 600 dpi) WiFi, USB duplex
Obj. číslo
33860482
OEM
ADS1700WTC1
Výrobce
Brother
Věrnostní body: 367
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Brother ADS-1700W DUALSKEN Skener

EAN: 0000338604827

Obecné specifikace

Typ: Stolní skener s LED ovládacím panelem

Displej: 7,1 cm barevné dotykové LCD

Připojení

USB rozhraní: Super vysokorychlostní USB 3.0, vysokorychlostní USB 2.0 typ B, USB 2.0 host

Wi-Fi Direct: Ano

Rozhraní bezdrátové sítě Wi-Fi: Ano

Rozměry a hmotnost

Rozměry balení: Š 380 x H 157 x V 200 mm

Hmotnost balení: 1,9 kg

Rozměry zařízení: Š 300 X H 103 X V 83 mm

Hmotnost zařízení: 1,41 kg

Spotřeba energie

  • Provoz: 9 W
  • Režim připraven: 4.5 W
  • Režim spánku: 1.6 W
  • Vypnuto: 0.1 W

Akustický výkon: 62 dB

Akustický tlak: 50 dBA (maximálně)

V balení

  • Napájecí adaptér
  • Příručka bezpečnosti výrobku
  • Stručný návod k obsluze

Typy médií

Typy a velikosti: Kancelářský papír, tlustý papír, vizitky, plastové karty

Hmotnosti: 51,8 - 200 g/m2 (jeden list), 51,8 - 128 g/m2 (více listů a dlouhý papír) 128 - 200 g/m2, tloušťka plastových reliéfních karet do 1,24 mm

Velikosti médií: Papír (více listů): šířka 51 - 215,9 mm, délka 70 - 297 mm, papír (jeden list): šířka 51 - 215,9 mm, délka 51 - 863 mm, plastová karta: šířka 51 - 55 mm, délka 80 - 90 mm, stvrzenky: délka 76,2 - 355,6 mm

Síť

IPv4: DHCP, APIPA (Auto IP), WINS/NetBIOS name resolution, DNS Resolver, mDNS, LLMNR responder, SMTP klient, FTP/SFTP klient, CIFS klient, SNMPv1/v2c/v3, HTTP/HTTPS server, ICMP, Webové služby (sken), SNTP klient

IPv6: RA, DNS Resolver, mDNS, LLMNR responder, SMTP klient, FTP klient, CIFS klient, HTTP/HTTPS server, ICMP, webové služby (sken), SNTP klient

Bezdrátová síť Wi-Fi: 802.11b/g/n bezdrátová síť (režim infrastructure) IEEE 802.11g (Wi-Fi Direct)

Zabezpečení bezdrátové sítě: WEP 64/128 bit, WPA-PSK (TKIP/AES), WPA2-PSK (AES), SMTP-AUTH, SSL/TLS (HTTPS, SMTP), SNMP v3

Podpora bezdrátového nastavení: Ano

Skenování

Oboustranné skenování: Ano

Kapacita automatického podavače dokumentů: 20 listů

Skenování do: Obrázku, OCR, souboru, e-mailového serveru, USB Host, do sítě (SMB), pracovního postupu a FTP/SFTP

Rychlost skenování A4 (barevně): 25 str./min.

Ovladače: Windows - WIA, TWAIN, macOS - TWAIN, ICA, Linux - SANE

Stupně šedi: 256 úrovní úrovní

Rozlišení skenování (interpolované): 1200 x 1200 dpi

Funkce skenování: Nastavení úrovně šedé, nastavení Č/B úrovně, nastavení barevných tónů, eliminace barvy, zvýraznění obrysu, komprese, odstranění děrování, zlepšení písma, automatické narovnání, detekce konce strany, automatická rotace obrazu, zpracování pozadí, výplň hran, automatická detekce barvy, vynechání prázdné stránky, nastavení okraje, automatický start skenování, pokračování skenování, kontinuální skenování, konfigurovatelní zástupci, profily skenování

Rozlišení skenování (optické): 600 x 600 dpi

Kompatibilita TWAIN: Mac OS X 10.6 nebo vyšší, Windows 8, Windows 7, Windows 8

Parametry

Formát
Rozhraní
Typ skeneru
Skutečné rozlišení skeneru (v DPI)
Automatický podavač dokumentů
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29170 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.