Canon i-SENSYS X C1127P

- 15%

ilustrační foto

Canon i-SENSYS X C1127P
Canon i-SENSYS X C1127P
Canon i-SENSYS X C1127P
Obj. číslo
3543811
OEM
BF3103C024
Výrobce
Canon
Věrnostní body: 371
4 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

i-SENSYS X C1127P

Barevná tiskárna pro formát A4 zajistí živoucí výsledky na vašem stole

Kvalitní tisk, který udrží krok s požadavky vašeho podnikání

Zvýšená produktivita
Rychlý výstup s oboustranným tiskem, velkokapacitním vstupním zásobníkem a rychlostí tisku až 49 str./min.

Snadná správa
Ovládejte centrálně všechna zařízení v síti pomocí řešení vzdáleného přístupu a údržby.

Rozšířené možnosti připojení
Tiskněte z USB a mobilních zařízení díky podpoře mobilních průmyslových standardů.

Zvýšené zabezpečení
Díky zabezpečenému tisku a ověřování zařízení můžete mít jistotu, že vaše dokumenty budou v bezpečí.

Kompaktní rozměry
Malé a lehké zařízení nenápadně zapadne na kancelářský stůl.

i-SENSYS X C1127P

Specifikace

Tiskový stroj
Rychlost tisku Jednostranně: až 27 str./min (A4), až 49 str./min (A5 na šířku)
Oboustranně: až 24,5 obr./min (A4)
Způsob tisku Barevný laserový tisk
Rozlišení tisku Až 1 200 × 1 200 dpi
Doba zahřívání Přibl. 13 sekund nebo méně od zapnutí napájení
Doba výtisku prvního dokumentu Barevně: přibližně 8,6 sekundy nebo méně
Černobíle: přibližně 7,7 sekundy nebo méně
Doporučený měsíční objem tisku 750 až 4 000 stran za měsíc
Pracovní zatížení Max. 50 000 stran za měsíc*

*Pracovní zatížení je definováno jako maximální počet vytištěných stran za jediný špičkový měsíc. Použití překračující doporučené pracovní zatížení může vést ke zkrácení životnosti produktu.
Okraje tisku 5 mm nahoře, dole, vlevo a vpravo
Pokročilé tiskové funkce Zabezpečený tisk, Tisk z paměťového zařízení USB (JPEG/TIFF/PDF), Tisk čárových kódů*, Touch & Print (NFC), Podpora služby Google Cloud Print, iOS: AirPrint, aplikace Canon PRINT Business, Android: certifikace pro technologii Mopria, modul plug-in Canon Print Service, aplikace Canon PRINT Business

*Je vyžadováno příslušenství – sada pro tisk čárových kódů E1E (Barcode Printing Kit-E1E).
Manipulace s médii
Vkládání papíru (standardní) Zásobník na 250 listů
Víceúčelový zásobník s kapacitou 50 listů
Vkládání papíru (volitelné) Zásobník na 550 listů
Výstup papíru 150 listů
Typy médií Běžný papír, recyklovaný papír, silný papír, tenký papír, barevný papír, papír s povrchovou úpravou, štítek, pohlednice, obálka
Velikosti médií Zásobník (standardní):
A4, A5, A5 (na šířku), B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pohlednice, obálka (COM10, DL, C5), uživatelské velikosti: minimálně 100 × 148 mm až max. 216,0 × 355,6 mm

Víceúčelový zásobník:
A4, A5, A5 (na šířku), B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pohlednice, kartotéční lístek, obálka (COM10, DL, C5, Monarch), uživatelské velikosti: minimálně 76,2 × 127 mm až maximálně 216,0 × 355,6 mm

Zásobník (volitelný):
A4, A5, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pohlednice, obálka (COM10, DL, C5), uživatelské velikosti: minimálně 100 × 148 mm až max. 216,0 × 355,6 mm
Hmotnosti médií Zásobník (standardní a volitelný): 60 až 163 g/m2 (až 200 g/m2 u papíru s povrchovou úpravou)
Víceúčelový zásobník: 60 až 176 g/m2 (až 200 g/m2 u papíru s povrchovou úpravou)
Oboustranný tisk Automatický
Zásobník (standardní a volitelný):
A4, B5, Legal, Letter, Executive, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K
Uživatelská velikost – minimálně 176 × 250 mm až maximálně 215,9 × 355,6 mm
60 až 200 g/m2
Obecné funkce
Požadavky na napájení 220–240 V (±10 %) 50/60 Hz (±2 Hz)
Spotřeba energie Maximum: přibližně 1 380 W nebo méně
Při tisku: přibližně 470 W
Pohotovostní režim: přibližně 17,0 W nebo méně
Režim spánku: přibližně 0,6 W nebo méně
Typická spotřeba elektrické energie (TEC): 0,31 kWh/týden*
Podrobné informace týkající se směrnice Lot26 naleznete na adrese: http://www.canon-europe.com/For_Work/Lot26/index.aspx

*V souladu se specifikacemi US ENERGY STAR verze 3.0.
Hladina hluku Hlučnost*
Při provozu: jednostranný tisk 63 dB nebo méně / oboustranný tisk 64 dB nebo méně
Pohotovostní režim: 42 dB nebo méně

Akustický tlak*
Při provozu: jednostranný tisk 48 dB / oboustranný tisk 49 dB
Pohotovostní režim: 28 dB

*Uvedená hodnota hlukových emisí je v souladu s normou ISO 9296.
Rozměry (Š × H × V) 476 × 469 × 379 mm
Hmotnost Přibl. 19,0 kg
Provozní prostředí Teplota: 10 až 30 °C
Vlhkost: 20 až 80 % RV (bez kondenzace)
Ovládací panely Barevná dotyková obrazovka LCD s úhlopříčkou 12,7 cm
Ovladač
Rychlost procesoru 800 MHz × 2
Paměť 1 GB
Jazyky tiskárny UFRII, PCL5c*, PCL6, Adobe PostScript3

*Pouze podporované příkazy. Je vyžadován ovladač od třetí strany nebo přímý tisk z aplikace.
Písma 93 písem PCL, 136 písem PS
Rozhraní a připojení USB 2.0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-T, Wi-Fi – 802.11b/g/n, bezdrátové přímé připojení
Správa softwaru a tiskárny Vzdálené uživatelské rozhraní (RUI), Správa ID oddělení, Nástroj Toner Status Tool
iW Enterprise Management Console: serverový software pro centralizovanou správu skupiny zařízení
eMaintenance: vestavěný RDS umožňuje poskytovat vzdálené služby eMaintenance, jako jsou zjišťování stavu počitadel, automatická správa spotřebního materiálu a vzdálená diagnostika.
Kompatibilita s aplikacemi a knihovna aplikací Universal Log-in Manager / uniFLOW online / uniFLOW online Express / uniFLOW
Kompatibilní operační systémy Windows 10 / Windows 8.1 / Windows 7 / Server 2016 / Server 2012R2 / Server 2012 / Server 2008R2 / Server 2008 Mac OS X verze 10.9.5 a vyšší /
Mac OS verze 10.15 a vyšší
Linux*/Citrix

*Pouze prostřednictvím webové distribuce. Ovladač bude dostupný od druhé poloviny roku 2020.
Spotřební materiál
Kazety „vše v jednom“ TONER T09 černý (7 600 stran*)
TONER T09 azurový (5 900 stran*)
TONER T09 purpurový (5 900 stran*)
TONER T09 žlutý (5 900 stran*)

*Při použití normy ISO/IEC19798
Příslušenství / možnosti
Položky Jednotka podavače papíru-AF1 (Feeding Module-AF1 - zásobník na 550 listů)
Sada pro tisk čárových kódů E1E (Barcode Printing Kit-E1E)
MiCard Multi (čtečka karet pro identifikaci pomocí RFID nebo magnetických karet při použití softwaru uniFLOW)
MiCard Plus (čtečka karet pro identifikaci pomocí RFID nebo magnetických karet při použití softwaru uniFLOW)
Sada pro připojení čtečky MiCard B1 (MiCard Attachment Kit-B1)

Parametry

Tisková technologie
Maximální formát tisku/média
Rozhraní tiskárny
Maximální rychlost tisku (A4 za minutu)
Automatický oboustranný tisk (Duplex)
Skutečné rozlišení tiskárny (v DPI)
Fax
Funkce
Automatický reverzní podávač dokumentů(RADF)
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28435 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.