Canon PIXMA Tiskárna G1420 (doplnitelné zásobníky inkoustu) - barevná, SF, USB
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon PIXMA Tiskárna G1420
Přehled
Canon PIXMA G1420 je spolehlivá a úsporná tiskárna s vysokou výtěžností.
Úsporný tisk
Tiskněte s nízkými náklady díky obrovské výtěžnosti až 12 000 stran z 2 lahví s černým inkoustem, nebo 7 700 stran z jedné sady lahví s barevnými inkousty.
Vysoká rychlost a kvalita
Tiskárna nabízí rychlost 9,1 obr./min černobíle / 5 obr./min barevně a zajišťuje dokonale ostrý text a fotografie s živými barvami.
Kreativní možnosti
Experimentujte s různými typy a velikostmi médií, včetně magnetického fotografického papíru a opakovaně nalepitelného fotografického papíru.
Snadná údržba
Minimalizujte prostoje a dodržte všechny termíny díky uživatelem vyměnitelnému zásobníku odpadního inkoustu, který zajišťuje každodenní spolehlivý výkon.
Specifikace
- Funkce: Tisk
- Rozlišení tisku: Až 4 800 × 1 200 dpi
- Rychlost černobílého tisku: přibl. 9,1 obr./min
- Rychlost barevného tisku: přibl. 5,0 obr./min
- Rychlost tisku fotografií: Bezokrajový tisk 10 × 15 cm: přibl. 45 sekund
- Oboustranný tisk: Ruční obsluha
- Maximální vstupní kapacita papíru: Zadní zásobník: max. 100 listů (běžný papír)
- Rozhraní: Vysokorychlostní rozhraní USB (port B)
- Hmotnost: přibl. 4,8 kg
- Rozměry (Š × H × V): Přibl. 445 × 330 × 135 mm
- Napájení: 100 až 240 V AC, 50/60 Hz
Co je v krabici
- Tiskárna Canon s doplnitelnými zásobníky inkoustu – PIXMA G1420
- 5 zásobníků inkoustu s vysokou výtěžností (2× černá a 1× C/M/Y)
- Napájecí kabel
- Instalační disk CD-ROM
- Příručky a další dokumenty
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.