CAT CHOW KITTEN 1,5 kg
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro koťata. Vhodné také pro březí a kojící kočky.
Krmiva PURINA CAT CHOW jsou pečlivě připravována z vysoce kvalitních zdrojů bílkovin a přírodních složek - jako je hrášek, mrkev, celozrnné obiloviny, čekanka a kvasnice. CAT CHOW s vysokým podílem kuřete obsahuje více než 50 % živočišných bílkovin z celkového obsahu bílkovin, aby uspokojilo přirozené potřeby vaší kočky.
Tato receptura obsahuje navíc DHA, složku, která se přirozeně vyskytuje v mateřském mléce a u kotěte podporuje rozvoj zraku a mozku.
Na základě dlouholetých zkušenosti od roku 1926 v oblasti výživy koček, je CAT CHOW 100 % kompletní a vyvážené krmivo, které obsahuje vše, co vaše kočka potřebuje pro zdravý a pohodový život.
Obiloviny* (celozrnné 32 %), maso a výrobky živočišného původu (30 %, z toho kuře 14 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, oleje a tuky, zeleniny* (2 % sušeného čekankového kořene; 0,07 % sušené mrkve, odpovídá 0,4 % mrkve; 0,07 % sušeného hrášku, odpovídá 0,4 % hrášku), vedlejší výrobky rostlinného původu, minerální látky, kvasnice* (0,3 %), *Přírodní suroviny
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 17000, vit D3: 1400, vit E: 120, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe): 64, jodičnan vápenatý bezvodý: (I): 2,1, síran měďnatý pentahydrát: (Cu): 12, síran manganatý monohydrát: (Mn): 6,9, síran zinečnatý monohydrát: (Zn): 90, seleničitan sodný: (Se): 0,14, taurin: 1150, Antioxidanty, Analytické složky:
, protein: 38 %, obsah tuku: 13,0 %, obsah anorganických látek: 8,0 %, hrubá vláknina: 2,5 %, DHA: 0,011 %
Krmný návod:
Doporučená denní krmné dávky pro koťata (g/den): Věk kotěte: 6-12 týdnů: 2-3 porce*/ 50-70 g, Věk kotěte: 3-6 měsíců: 2 porce* / 70-80 g, Věk kotěte: 6-12 měsíců: 2 porce* / 80 g. Doporučené denní krmné dávky pro březí a kojící kočky (g/den): Hmotnost kočky 4 kg: Březí kočka: 75-90 g**, Kojící kočka: 115-235 g **; Hmotnost kočky 6 kg: Březí kočka: 115-130 g**, Kojící kočka: 175-350 g **. Krmivo je možné začít podávat mezi 3. a 4. týdnem věku. *Krmivo postupně smíchejte s vodou, aby se kotěti lépe kousalo. Jakmile začne kotě více jíst, zvyšujte množství krmiva a zároveň snižujte množství přidávané vody do doby, než bude kotě schopné přijímat krmivo samotné. Každé kotě je jiné. Krmnou dávku a délku krmení přizpůsobte úrovni aktivity a tělesné kondici kotěte. Dostatečná každodenní konzumace vody je nezbytná pro zdraví vašeho kotěte. Krmivo je vhodné také pro březí a kojící kočky. ** Postupně zvyšujte množství krmiva podávaného během těhotenství / kojení. Chcete-li zajistit pohodlný přechod na krmivo PURINA CAT CHOW, dělejte to postupně po dobu 7 dnů. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.