Cyclamatic Elektrokolo CX 3 černá/zelená

ilustrační foto

Cyclamatic Elektrokolo CX 3 černá/zelená
Cyclamatic Elektrokolo CX 3 černá/zelená
Cyclamatic Elektrokolo CX 3 černá/zelená
Cyclamatic Elektrokolo CX 3 černá/zelená
Cyclamatic Elektrokolo CX 3 černá/zelená
Obj. číslo
AD8595243844174
OEM
xx2171
Výrobce
Cyclamatic
Věrnostní body: 1550
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Tento model patří mezi horské, elektrokolo, takže se nejvíce hodí pro jízdu v náročném terénu. Svými jízdními parametry i vzhledem se hodí pro muže a ženu. Pro pohodlnou jízdu je pro jezdce ideální mít výšku mezi 165 a 185 cm. Pokud jde o rám, ten má velikost L, výšku 20". Rám kola byl vyroben z hliníku, což výrazně ovlivnilo nízkou hmotnost kola, avšak nijak neovlivnilo vysokou pevnost rámu. Elektrické kolo Cyclamatic CX 3 má kola o průměru 26". Plášť na kolech měří na šířku 49,53 mm. K odpružení tohoto elektro kola byla od výrobce zvolena pružinová vidlice. Pro jízdu do kopce nebo i na rovině využijete řazení, které má od výrobce 21 rychlostí. Motoru je schopný dosáhnout výkonu 250 WNa jedno nabití můžete s tímto kolem urazit vzdálenost 80 km při maximální rychlosti 25 km/h. Celková hmotnost činí 29,8 kg.

  • Typ kola: horské, elektrokolo
  • Kolo je vhodné pro rekreační využití
  • Pro výrobu rámu tohoto elektrického kola byl zvolen hliník
  • Rám hliníkový 26*1.95 MTB type

  • vidlice odpružená a uzamykatelná

  • Grip 130 TPR

  • Brzdy DISC Brake Front&Rear Disc Brake

  • Řazení SHIMANO ST-EF51-L left 3 speed

  • Měnič ST-EF51-7R right 7 speed

  • Přesmykač SHIMANO TX50 Black ¢31.8mm

  • Pastorek 7speed SHIMANO

  • Motor 36V26inch, 250w

  • Ráfky hliníkové dvojité

  • Pláště KENDA 26*1.95 K1177-010

  • Duše KENDA 26*1.95, A/V

  • Display LCD-800S

  • Baterie 36V10.4AH 

  • Minimální výška jezdce 165 cm
  • Maximální výška jezdce 185 cm
  • Nosnost 120 kg
  • Hmotnost 29,8 cm

 

Poznámka

Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20°C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje).

Na baterii či akumulátor, které mohou být součástí produktu, se vztahuje doba životnosti v délce šesti měsíců, protože se jedná o spotřební materiál.

 

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29053 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.