Cyclamatic Elektrokolo Skládací BASIS FINCH 20“
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CyclAmatic BASIS FINCH je moderní elektrokolo, které si zamilujete hned z několika důvodů. V prvé řadě jde o ekologický dopravní prostředek, na němž se můžete i bez předchozího tréninku a zbytečné dřiny vydat na takřka jakýkoliv cyklistický výlet. Jízdu po rovině i do kopců vám totiž výrazně usnadní 250W motor, jemuž dodává energii kvalitní lithiová baterie (36 V, 13 Ah). Nějaké to fyzické úsilí sice vynaložit musíte, žádná extrémní námaha Vás však v žádném případě nečeká. Můžete se tak těšit na zdravý pohyb, který však zůstává v rovině příjemných zážitků. Kolo Vás navíc potěší i dlouhým dojezdem, který se díky vysokokapacitní baterii vyšplhá v optimálních podmínkách až na 100 km. A aby toho nebylo málo, jistě oceníte i možnost jeho snadného složení, po němž si elektrokolo můžete vzít i třeba na dovolenou.
- Typ kola: městské, elektrokolo
- Kolo je určené především pro rekreační využití
- K pohodlné jízdě poslouží celkem 6 rychlostí
- Kvalitní komponenty SHIMANO
- Odpružená vidlice
- Dvojité ráfky
- Kotoučové, mechanické brzdy (přední i zadní)
- 16palcový hliníkový rám se hodí pro jezdce s výškou postavy cca 157–181 cm
- Velký a přehledný LCD displej
- Výkonný motor (250 W) a lithiová baterie (36 V, 13 Ah)
- Dojezd až 100 km
- Možnost jednoduchého složení
- Nosnost 120 kg
- Hmotnost 27,6 kg
- Barva: bílá
Správná velikost kola
Při správném výběru kola určitě zvažte jeho velikost i to, kam nejvíce s ním budete jezdit. Tento model se řadí mezi tzv. městské, elektrokolo, ideální je tedy pro jízdu ve městě či cyklostezkách. Svým vzhledem i jízdními vlastnostmi se hodí pro muže a ženu. Aby se vám na kole pohodlně jelo, měli byste měřit mezi 165 a 185 cm. Jedná-li se o rám, ten má velikost S. Elektro kolo Cyclamatic BASIS FINCH vel. S bílá je osazeno koly, která nabízejí průměr 20". Po pečlivém výběru velikosti elektrokola získáte radost z pohodlné jízdy, díky které bude vaše cesta nezapomenutelným zážitkem.
Poznámka
Na baterii či akumulátor, které mohou být součástí produktu, se vztahuje doba životnosti v délce šesti měsíců, protože se jedná o spotřební materiál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.