DELL OptiPlex Micro Plus 7020/i7-14700T/16GB/512GB SSD/W11P/WLAN/3Y Prosupport NBD
35 089 Kč
30 759 Kč
25 421 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
OptiPlex Micro Plus 7020 OptiPlex Micro Plus with 65W CPU, TPM Intel® Core™ i7 14700 vPro® (33 MB cache, 20 cores, 28 threads, up to 5.3 GHz Turbo) 16 GB: 1 x 16 GB, DDR5 M.2 2230 512GB PCIe NVMe SSD Class 35 Integrovaná GPU bez optické mechaniky Intel® Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth® wireless card, internal antenna Dell Multimedia Keyboard-KB216 - Czech/Slovak (QWERTZ) - Black Dell Optical Mouse-MS116 - Black 180 Watt A/C Adapter, TCO Compliant European 1.8M Power Cord, No Additional Cable Windows 11 Pro English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak Microsoft Office Trial McAfee® Small Business Security trial Intel vPro Enterprise Barva černá Záruka: 3 roky Prosupport onsite PPorty a sloty Přední: 1. Vypínač 2. Kontrolka činnosti úložiště 3. Linkový vstup 4. Univerzální zvukový konektor typu jack 5. Port USB 3.2 Type-A 2. generace s technologií PowerShare 6. USB 3.2 Type-C generace 2 × 2 Zadní: 7. Volitelná bezdrátová anténa 8. Ethernetový port RJ-45 9. Volitelné moduly VGA, až 1 920 × 1 200 při 60 Hz HDMI 2.1, až 4 096 × 2 160 při 60 Hz DP 1.4a, až 5 120 × 3 200 při 60 Hz USB Type-C v alternativním režimu, až 5 120 × 3 200 při 60 Hz (Data, výstupní na obrazovce) PS/2 sériový port Sériový port 10. 2× port USB 3.2 Type-A 2. generace 11. USB 3.2 Type-A 1. generace s funkcí SmartPower On 12. Slot pro bezpečnostní kabel Kensington a kroužek pro visací zámek 13. 3× DisplayPort 1.4a 14. Napájecí konektor Rozměry a hmotnost 1. Výška: 182,00 mm (7,17 palce) 2. Hloubka: 178,00 mm (7,01 palce) 3. Šířka: 36,00 mm (1,42 palce) Hmotnost (minimální): 1,08 kg (2,38 lb) Hmotnost (maximální): 1,31 kg (2,89 lb)Mohlo by Vás zajímat
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.