EPSON tiskárna ink SureColor SC-T5100, 4ink, A0, 2400x1200 dpi, USB, LAN, WIFI, Ethernet
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON tiskárna ink SureColor SC-T5100
Velkoformátová tiskárna pro profesionály.
Detailní tisk až do velikosti A0. Rychlý a spolehlivý výstup.
Vlastnosti a specifikace
Flexibilita
Stolní nebo samostatně stojící verze. Dodává se se stojanem.
Čistý vzhled
Důmyslný design pro každé prostředí.
Jednoduchá obsluha
Možnost tisku i mimo pracoviště.
Tisk bez starostí
Technologie ověřování trysek zabraňuje chybným výtiskům.
Technické detaily
- Metoda tisku: PrecisionCore™
- Inkoustová technologie: Ultrachrome XD2
- Čas do vytištění první stránky: 31 s
- Kapacita inkoustové nádržky: 50 ml
- Min. velikost kapky: 4 pl
- Konfigurace trysek: 800 trysky černá, 800 Trysek pro každou barvu
- Tiskové rozlišení: 2.400 x 1.200 dpi
Zpracování papíru a médií
- Formáty papíru: A1, A2, A2+, A3+, A3, A4, B1, B2, B3, B4, B5, 17", 24", A0, 36"
- Automatický podavač dokumentů: Standard (integr.)
- Vhodná síla papíru: 0,05 mm - 0,27 mm
Obecné informace
- Spotřeba energie: 28 W, 8 W (pohotovostní režim), 0,2 W (vypnutí)
- Napájení: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz
- Rozměry výrobku: 1.268? x 696 x 913 mm
- Hmotnost výrobku: 46 kg
- Max. hladina hluku: 7,5 B (A), 49 dB (A)
Tisk z mobilních zařízení a tisk do cloudu
Podpora pro Apple AirPrint
Rozhraní
USB 3.0, Gigabit Ethernet, bezdrátová síť LAN IEEE 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct
Další funkce
Dotyková obrazovka, přímé skenování do tiskárny bez použití počítače
Obsah balení
- Napájecí kabel
- Ovladače a pomocné programy (CD)
- Samostatné inkoustové kazety
- Hlavní zařízení
- Stohovač papíru
- Stojan na tiskárnu
- Návod k instalaci
- Návod k použití (CD)
- Záruční dokument
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.