EPSON tiskárna jehličková LQ-350, A4, 24 jehel, 347 zn/s, 1+3 kopii, USB 2.0, LPT, RS232 - Rozbalené
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Koupit nové za 7 446 Kč
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LQ-350
Průměrný čas mezi poruchami se u vysoce spolehlivé tiskárny Epson LQ-350 pohybuje na úrovni 10 000 hodin provozu. Tento model je ideální volbou pro fakturační oddělení a účtárny, kde je potřeba použít nekonečný papír či vícedílné formuláře.
Kliknutím na obrázek zobrazíte prohlídku produktu od společnosti EPSON.
Vysoká spolehlivost
Střední doba mezi poruchami 10 000 hodin provozu
Energetická účinnost
1,3 W v pohotovost. režimu, 23 W v zapnutém stavu
Ekonomický provoz
Výtěžnost pásky dosahuje 2,5 miliónu znaků
Snadná integrace
Paralelní, sériové a USB rozhraní
Kompaktní design
Snadno se vejde na jakýkoli stůl
Specifikace
Technologie | |
---|---|
Metoda tisku | Jehličkový tisk |
Počet jehliček | 24 jehličky 24 jehliček |
Počet sloupců | 80 sloupce |
Tisk | |
Rychlost tisku | HighSpeed-Draft: 10 cpi: 347 znaků/s, LQ: 10 cpi: 86 znaků/s, Draft: 10 cpi: 260 znaků/s |
Počet kopií | 3 plus jeden originál |
Tiskové rozlišení | 360 x 180 dpi |
Možnosti připojení řídicí jednotky | |
Rozhraní | USB 2.0 typu B, RS-232, Obousměrný paralelní |
Zpracování papíru/médií | |
Podávání listů | Samostatný list vzadu, Nekonečný papír vzadu, Výstup papíru vzadu |
Formáty papíru | Papírové listy (jedno- a vícevrstvé), Nekonečný papír (jedno- a vícevrstvý), Štítky (jedno- a vícevrstvé), Papírové role, Obálky |
Obecné informace | |
Spotřeba energie | 22 W |
Napájení | AC 200 V - 240 V |
Rozměry výrobku | 348? x 275 x 154 mm (šířka x hloubka x výška) |
Hmotnost výrobku | 4,1 kg |
Teplota | Provoz 5° C - 35° C |
vlhkost vzduchu | Provoz 10% - 80% |
kompatibilní operační systémy | Windows 2000, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP |
Obsažený software | Epson Status Monitor |
Průměrná bezporuchová doba MTBF | 10.000 Hodiny |
životnost tiskové hlavy | 400 Milióny úhozů na jehličku |
Akustický tlak | Provoz: 53 dB (A) |
Paměť | 128 kB součástí dodávky |
Ribbon Yield | 3000000 znaků Černá Draft, 2500000 znaků Černá LQ |
Obsah dodávky | Ovladače a pomocné programy (CD), Hlavní zařízení, Barvicí páska, Návod k instalaci, software (CD), Návod k použití (CD), Záruční dokument |
Další funkce | |
Emulace | IBM 2390 Plus, ESC/P2 |
Ostatní | |
Záruka | 24 měsíců u dodavatele |
Co je v krabici
- Hlavní zařízení
- Návod k instalaci
- Návod k použití (CD)
- Ovladače a pomocné programy (CD)
- software (CD)
- Záruční dokument
- Barvicí páska
Rozměry balení
- Šířka: 37 cm
- Výška: 22 cm
- Délka: 43 cm
- Váha: 5,1 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.