FELIX Fantastic Junior Multipack 4x85g s kuřetem a lososem v želé
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro koťata do 1 roku
FELIX® Fantastic Junior je řada neodolatelných krmiv, která vypadají, voní a chutnají tak lahodně, jako jídlo, které byste sami uvařili. Každá receptura, vyrobená z kvalitních surovin, obsahuje křehké kousky v želé, aby se vaše kotě mohlo do chutného krmiva pořádně zakousnout! Koťata potřebují během prvního roku jejich života speciální výživu. Proto je každá receptura speciálně navržena, aby pokryla 100 % denních potřeb vašeho kotěte. Jsou plná bílkovin a vitamínů, aby pomohla růstu silných svalů, kostí a zubů pro šťastnou a uličnickou dospělou kočku! Viz krmný návod. To není všechno! FELIX Fantastic Junior je dostupný v celé řadě lahodných receptur ve šťavnatém želé, aby každý den uspokojil lásku vašeho kotěte po rozmanitosti. Opravdu chutnají tak dobře, jak vypadají! FELIX je prostě neodolatelný!
100% kompletní a vyvážené
Bílkoviny
Vitamíny
Bez přidaných umělých konzervantů.
S kuřetem v želé: maso a výrobky živočišného původu* (20 %, z toho kuře 8 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, vedlejší výrobky rostlinného původu, minerální látky, cukry, *kousky: 50 % masa a výrobků živočišného původu, S lososem v želé: maso a výrobky živočišného původu* (18 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (losos 4 %), vedlejší výrobky rostlinného původu, minerální látky, cukry, *kousky: 44 % masa a výrobků živočišného původu
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
, m.j./kg:, vit A: 1320, vit D3: 185, vit E: 200, mg/kg:, 3b103: (Fe: 16), 3b202: (I: 0,47), 3b405: (Cu: 1,2), 3b503: (Mn: 2,2), 3b605: (Zn: 23), 3a370: 600, Zchutňující látky, Analytické složky:
, vlhkost: 77,5 %, protein: 13,5 %, obsah tuku: 2,8 %, obsah anorganických látek: 2,6 %, hrubá vláknina: 0,8 %
Krmný návod:
Felix Junior je kompletní krmivo pro koťata. Jednoduše vyprázdněte kapsičku a je to. Vyberte si neodolatelnou příchuť a postupujte podle následujícího krmného návodu. Každé kotě je jiné. Krmnou dávku a čas krmení přizpůsobte úrovni aktivity a tělesné kondici kotěte. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá voda by měla být vždy k dispozici. Krmivo kotěti podávejte vždy na stejném místě, aby nebylo zmatené, a při jídle ho nerušte. FELIX Junior je vhodný i pro kastrovaná /sterilizovaná koťata. Krmnou dávku je nutné přizpůsobit, aby si vaše kotě udrželo optimální hmotnost. FELIX Junior je vhodný i pro březí nebo kojící kočky, které také potřebují krmivo bohaté na energii, aby se postaraly o svá koťata. Po 12 měsících je vaše kotě dospělé a připravené si užívat lahodnou řadu Felix Adult. Doporučená krmná dávka: Věk/počet kapsiček/den: 8-12 týdnů 11/4 až 4 ve 2 - 3 samostatných dávkách nebo dle libosti, 12-26 týdnů 21/3 až 51/4 ve 2 samostatných dávkách nebo dle libosti, 26-52 týdnů 51/4 až 21/2 ve 2 samostatných dávkách nebo dle libosti.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.