FELIX Fantastic Multipack 12x85g losos/platýs/tuňák/treska v želé
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé kočky.
FELIX® Fantastic je řada neodolatelných krmiv, která vypadají, voní a chutnají tak lahodně, jako jídlo, které byste sami uvařili. Každá receptura, vyrobená z kvalitních surovin, obsahuje křehké kousky v želé, aby se vaše kočka mohla do chutného krmiva pořádně zakousnout! Zároveň jsou zdrojem omega-6 mastných kyselin a mají správnou kombinaci vitamínů, aby udržely vaši kočku plnou energie a připravenou k uličnictví! Jsou plná dobrot a uspokojí 100 % denních potřeb vaší kočky, když jsou podávána podle krmného návodu. To není všechno! FELIX Fantastic je dostupný v široké řadě lahodných receptur ve šťavnatém želé, aby každý den uspokojil lásku vaší kočky po rozmanitosti. Opravdu chutnají tak dobře, jak vypadají! FELIX je prostě neodolatelný!
100% kompletní a vyvážené
Vitamíny D a E
Zdroj omega-6 mastných kyselin
Bez přidaných umělých konzervantů.
S LOSOSEM: maso a výrobky živočišného původu* (12 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (losos 4 %), minerální látky, cukry, S PLATÝSEM: maso a výrobky živočišného původu* (12 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (platýs 4 %), minerální látky, cukry, S TUŇÁKEM: maso a výrobky živočišného původu* (12 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (tuňák 4 %), minerální látky, cukry, S TRESKOU: maso a výrobky živočišného původu* (12 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (treska 4 %), minerální látky, cukry, *kousky: 40 % masa a výrobků živočišného původu
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 655, vit D3: 100, vit E: 15, mg/kg:, 3b103: (Fe: 7,6), 3b202: (I: 0,19), 3b405: (Cu: 0,66), 3b503: (Mn: 1,5), 3b605: (Zn: 13), 3a370: 413, Zchutňující látky, Analytické složky:
, vlhkost: 82 %, protein: 11,5 %, obsah tuku: 2,5 %, obsah anorganických látek: 2,5 %, hrubá vláknina: 0,05 %, omega-6 mastné kyseliny: 0,4 %
Krmný návod:
Dospělou kočku o průměrné hmotnosti (4 kg) krmte 4 kapsičkami denně, nejméně ve 2 samostatných dávkách. Dospělou sterilizovanou/ kastrovanou kočku o průměrné hmotnosti (4 kg) krmte 3 kapsičkami denně, nejméně ve 2 samostatných dávkách. Uvedená krmná dávka je určená pro středně aktivní dospělé kočky v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit a krmnou dávku je proto nutné přizpůsobit tak, aby si vaše kočka udržela optimální hmotnost. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.