FRISKIES 1,7kg s kuřetem a přidanou zeleninou
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé kočky.
Friskies® Adult poskytuje vaší kočce veškerou výživu, kterou potřebuje, a skvělou chuť, kterou miluje, aby ji pomohla udržet šťastnou.
Friskies® 5 slibů
Ode dne, kdy jste si pořídili kočku, jste se zavázali. Dali jste slib, že o ni budete pečovat, správně ji krmit a umožníte jí žít šťastný život, který přinese do vašeho domova mnoho radosti. Díky několika desetiletím zkušeností a odborných znalostí, díky lahodnému a kvalitnímu krmivu přináší Friskies štěstí kočkám každý den již po celé generace. S touto ctí přichází zároveň i velká zodpovědnost. A stejně jako vy, i my ve Friskies děláme maximum pro to, co jsme si slíbili. Pro vaši kočku a pro vás. 5 slibů, protože nám záleží na:
- Výživě: 100 % kompletní a nutričně vyvážené lahodné krmivo, s kombinací živočišných a rostlinných bílkovin
- Kvalitě: během našeho výrobního procesu provádíme stovky denních kontrol
- Odbornosti: vyvinuto Purina odborníky na výživu
- Dohledatelnosti: vyrobeno z vysoce kvalitních surovin, pečlivě vybraných od důvěryhodných dodavatelů
- Závazku do roku 2025: zavazujeme se, že do roku 2025 budou naše obaly 100 % recyklovatelné nebo znovupoužitelné.
Všechny naše receptury jsou bez umělých barviv a konzervantů.
-Obsahuje vlákninu z přírodních zdrojů pro dobré trávení.
-Esenciální minerální látky a vitamín D pro silné zuby a kosti.
-Esenciální mastné kyseliny pro hladkou kůži a lesklou srst.
-Vyvážený poměr minerálních látek pro zdravý močový trakt.
-Bez umělých barviv a konzervantů.
Obiloviny, maso a výrobky živočišného původu (20 %, z toho 4 % kuře v granulích ve tvaru paličky*), bílkovinné extrakty rostlinného původu, oleje a tuky, vedlejší výrobky rostlinného původu, minerální látky, kvasnice, zeleniny (0,6 % sušené zeleniny, odpovídá 4 % rehydratované zeleniny v granulích ve tvaru trojhranu**), *Celkový obsah ve výrobku: 3 % kuřete, **Celkový obsah ve výrobku: 1 % rehydratované zeleniny, Typické složení produktu: 75 % granulí ve tvaru paličky; 25 % granulí ve tvaru trojhranu
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 12500, vit D3: 1000, vit E: 85, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe:): 47, jodičnan vápenatý bezvodý: (I:): 1,5, síran měďnatý pentahydrát: (Cu:): 8,9, síran manganatý monohydrát: (Mn:): 5,1, síran zinečnatý monohydrát: (Zn:): 66, seleničitan sodný: (Se:): 0,1, taurin: 870, Barviva(1) a antioxidanty, (1)bez umělých barviv, Analytické složky:
, protein: 30 %, obsah tuku: 11 %, obsah anorganických látek: 8 %, hrubá vláknina: 3 %, esenciální mastné kyseliny: 1,8 %
Krmný návod:
Krmivo můžete podávat samostatně nebo v kombinaci s Friskies® kapsičkami 85 g: Denní krmná dávka: Pouze granule: Dospělá kočka 3 kg: 45 g, Dospělá kočka 4 kg: 60 g, Dospělá kočka 5 kg: 75 g, Granule a kapsičky: Dospělá kočka 4 kg: 45 g + 1 kapsička* (85 g). *kterákoliv "Friskies® kapsička ve šťávě 85 g" pro dospělé kočky. Dostupnost se může v jednotlivých zemích lišit. Uvedená krmná dávka je určená pro středně aktivní dospělé kočky v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit a krmnou dávku je proto nutné přizpůsobit tak, aby si vaše kočka udržela optimální hmotnost. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici. Dostatečný příjem vody je nezbytnou součástí zdravé každodenní výživy. Toto balení obsahuje krmivo na 37 dní*. * množství vychází z průměrných potřeb dospělé kočky o hmotnosti 3 kg.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.