FRISKIES 1,7kg s kuřetem a přidanou zeleninou

ilustrační foto

FRISKIES 1,7kg s kuřetem a přidanou zeleninou
FRISKIES 1,7kg s kuřetem a přidanou zeleninou
TOP
Obj. číslo
AC12459462
Výrobce
Friskies
Cena za jednotku: 245,28 Kč / kg
Věrnostní body: 12
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Kompletní krmivo pro dospělé kočky.

Friskies® Adult poskytuje vaší kočce veškerou výživu, kterou potřebuje, a skvělou chuť, kterou miluje, aby ji pomohla udržet šťastnou.

Friskies® 5 slibů

Ode dne, kdy jste si pořídili kočku, jste se zavázali. Dali jste slib, že o ni budete pečovat, správně ji krmit a umožníte jí žít šťastný život, který přinese do vašeho domova mnoho radosti. Díky několika desetiletím zkušeností a odborných znalostí, díky lahodnému a kvalitnímu krmivu přináší Friskies štěstí kočkám každý den již po celé generace. S touto ctí přichází zároveň i velká zodpovědnost. A stejně jako vy, i my ve Friskies děláme maximum pro to, co jsme si slíbili. Pro vaši kočku a pro vás. 5 slibů, protože nám záleží na:
- Výživě: 100 % kompletní a nutričně vyvážené lahodné krmivo, s kombinací živočišných a rostlinných bílkovin
- Kvalitě: během našeho výrobního procesu provádíme stovky denních kontrol
- Odbornosti: vyvinuto Purina odborníky na výživu
- Dohledatelnosti: vyrobeno z vysoce kvalitních surovin, pečlivě vybraných od důvěryhodných dodavatelů
- Závazku do roku 2025: zavazujeme se, že do roku 2025 budou naše obaly 100 % recyklovatelné nebo znovupoužitelné.

Všechny naše receptury jsou bez umělých barviv a konzervantů.

-Obsahuje vlákninu z přírodních zdrojů pro dobré trávení.
-Esenciální minerální látky a vitamín D pro silné zuby a kosti.
-Esenciální mastné kyseliny pro hladkou kůži a lesklou srst.
-Vyvážený poměr minerálních látek pro zdravý močový trakt.
-Bez umělých barviv a konzervantů.

Obiloviny, maso a výrobky živočišného původu (20 %, z toho 4 % kuře v granulích ve tvaru paličky*), bílkovinné extrakty rostlinného původu, oleje a tuky, vedlejší výrobky rostlinného původu, minerální látky, kvasnice, zeleniny (0,6 % sušené zeleniny, odpovídá 4 % rehydratované zeleniny v granulích ve tvaru trojhranu**), *Celkový obsah ve výrobku: 3 % kuřete, **Celkový obsah ve výrobku: 1 % rehydratované zeleniny, Typické složení produktu: 75 % granulí ve tvaru paličky; 25 % granulí ve tvaru trojhranu

Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 12500, vit D3: 1000, vit E: 85, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe:): 47, jodičnan vápenatý bezvodý: (I:): 1,5, síran měďnatý pentahydrát: (Cu:): 8,9, síran manganatý monohydrát: (Mn:): 5,1, síran zinečnatý monohydrát: (Zn:): 66, seleničitan sodný: (Se:): 0,1, taurin: 870, Barviva(1) a antioxidanty, (1)bez umělých barviv, Analytické složky:
, protein: 30 %, obsah tuku: 11 %, obsah anorganických látek: 8 %, hrubá vláknina: 3 %, esenciální mastné kyseliny: 1,8 %

Krmný návod:
Krmivo můžete podávat samostatně nebo v kombinaci s Friskies® kapsičkami 85 g: Denní krmná dávka: Pouze granule: Dospělá kočka 3 kg: 45 g, Dospělá kočka 4 kg: 60 g, Dospělá kočka 5 kg: 75 g, Granule a kapsičky: Dospělá kočka 4 kg: 45 g + 1 kapsička* (85 g). *kterákoliv "Friskies® kapsička ve šťávě 85 g" pro dospělé kočky. Dostupnost se může v jednotlivých zemích lišit. Uvedená krmná dávka je určená pro středně aktivní dospělé kočky v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit a krmnou dávku je proto nutné přizpůsobit tak, aby si vaše kočka udržela optimální hmotnost. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici. Dostatečný příjem vody je nezbytnou součástí zdravé každodenní výživy. Toto balení obsahuje krmivo na 37 dní*. * množství vychází z průměrných potřeb dospělé kočky o hmotnosti 3 kg.

Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.

Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.

Parametry

Druh
Stáří kočky
Značka
Velikost balení
Kvalita
Příchuť

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28528 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.