FZG 1009 Gril na dřevěné uhlí FIELDMANN

- 29%
FZG 1009 Gril na dřevěné uhlí FIELDMANN

Obj. číslo

741003092

Typ grilu
NA DŘEVĚNÉ UHLÍ
Značka
FIELDMANN
Grilovací plocha
ROŠT
Věrnostní body
34

Hodnocení

12345
Skladem 10 ks, ve čtvrtek u Vás

990 Kč

699 Kč

578 Kč bez DPH

Nakupte ještě za 1 499 Kč a máte dopravu zdarma.

Doprava zdarma

pro přihlášené zákazníky již od 999 Kč!

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Typ grilu: NA DŘEVĚNÉ UHLÍ
  • Značka: FIELDMANN
  • Grilovací plocha: ROŠT
  • Věrnostní body: 34
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Velikost grilovací nádoby o průměru: 41,5 cm
Grilovací plocha o průměru: 41 cm
Grilovací výška: 58 cm
Grilovací rošt: 41 x 0,5 cm
Pochromované grilovací rošty
Kryt

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (8. 8. 2022) 12345

Rychlé dodání.

Ověřený zákazník (8. 8. 2022) 12345

Kvalitní zboží, blesková doprava.

Ověřený zákazník (8. 8. 2022) 12345

Rychle, kvalitně. Doporučuji.

Ověřený zákazník (8. 8. 2022) 12345

OK

Ověřený zákazník (8. 8. 2022) 12345

rychlé, dobrá cena, kvalitní

Ověřený zákazník (8. 8. 2022) 12345

Rychlost, pohodlí, byl mi doporučen a dodán správný typ toneru.

Ověřený zákazník (8. 8. 2022) 12345

spolehlivý, rychlé dodání

Ověřený zákazník (7. 8. 2022) 12345

Klady: rychlost vyřízení

perfektní služba

Ověřený zákazník (7. 8. 2022) 12345

NENÍ CO KOMENTOVAT. PROSTĚ TO FUNGUJE JAK MÁ. DĚKUJI.

Ověřený zákazník (7. 8. 2022) 12345

Klady: Rychlost
Spolehlivost
Funguje jak má

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. Navíc, pokud se zaregistrujete a nakoupíte nad 999 Kč, máte od nás dopravu ZDARMA!

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku), dopravu ZDARMA nad 749 a další výhody.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat
Doručení v Ostravě ve stejný den