G27C5 27 FHD 1ms 165Hz prohnutý MSI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ZÁKLADNÍ PARAMETRY
Úhlopříčka: 68,6 cm (27 palců)
Jas obrazovky (typický): 250 cd/m²
Rozlišení displeje: 1920 x 1080 px
Nativní poměr stran: 16:9
Odezva: 1 ms
Tvar obrazovky: prohnutý
Parametry zakřivení obrazovky: 1500R
Podporované grafické rozlišení: 1920 x 1080 (HD 1080)
Kontrastní poměr (typický): 3000:1
Dynamický kontrast: 100000000:1
Maximální rychlost obnovy: 165 Hz
Vodorovný pozorovací úhel: 178°
Svislý pozorovací úhel: 178°
Počet barev displeje: 16,78 miliónů barev
Typ panelu: VA
Rozteč pixelů: 0,3114 x 0,3114 mm
Viditelná velikost (vodorovně): 59,8 cm
Viditelná velikost (svisle): 33,6 cm
Horizontální digitální frekvence: 53,28–183,15 kHz
Vertikální digitální frekvence: 48–165 Hz
Barevný prostor: sRGB
Typické pokrytí barevného prostoru sRGB: 113 %
AMD FreeSync
Barva černá
MOŽNOSTI PŘIPOJENÍ
Zabudovaný USB hub
1x DVI port
2x HDMI 1.4b
1x DisplayPort 1.2a
Výstup sluchátek
ERGONOMIE
Rozhraní upevnění panelu: 100 x 100 mm
Slot pro zámek: Kensington
Podpora standardu VESA pro montáž: sklopný
Úhel náklonu: -5–20°
Bezrámový design
PŘÍKON
Spotřeba elektrické energie: 45 W
Vstupní střídavé napětí: 100–240 V
Frekvence vstupního střídavého napětí: 50/60 Hz
HMOTNOST A ROZMĚRY
Šířka (bez stojánku): 61,1 cm
Hloubka (bez stojánku): 22 cm
Výška (bez stojánku): 45,7 cm
Hmotnost (bez stojánku): 4,59 kg
Hmotnost včetně balení: 6,7 kg
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.