Gigaset A690 černý - rozbalené

AKCE
- 37%
TÝDNE

ilustrační foto

Gigaset A690 černý - rozbalené
Gigaset A690 černý - rozbalené
Gigaset A690 černý - rozbalené
Gigaset A690 černý - rozbalené
Obj. číslo
RZ3821656
OEM
S30852-H2810-R601
Výrobce
Gigaset
Věrnostní body: 37
0 hodnocení
AKCE TÝDNEAKCE TÝDNEAKCE TÝDNE
Rozbalené Zkontrolováno, plně funkční s plnou zárukou
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Koupit nové za 865 Kč

Koupit

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Gigaset A690

Toto zařízení umožní regulovat hlasitost podle vašich představ. Během hovoru lze sluchátko buď držet v ruce, nebo lze pomocí tlačítka aktivovat handsfree volání a mít tak volné ruce pro další činnost. Během hovoru bude aktivní optická indikace, aby všichni kolem vás viděli, že právě hovoříte a nechcete být vyrušováni. Do interní paměti lze uložit až 100 kontaktů. Automaticky se také ukládá 25 posledních zmeškaných hovorů.

Velký displej
Na volané či volající číslo a další informace na displeji lze vždy přehledně vidět ve dne i v noci. Bezdrátový telefon disponuje velkým podsvíceným černobílým grafickým displejem. Dozvíte se na něm nejen informace o volajícím čísle, ale také aktuální čas, stav baterie či sílu signálu.

Blokování hovorů
S tímto telefonem je možné si odpočinout bez vyrušování. Nastavte si časový úsek, během kterého telefon nezazvoní, abyste mohli relaxovat v naprosté tichosti. Kromě toho lze blokovat až 32 konkrétních čísel, u kterých telefon automaticky hovor odmítne. Čísla můžete buď vložit ručně, nebo je zkopírovat z historie volání.

Paměť pro kontakty
Uložte si důležitá telefonní čísla do interní paměti telefonu, abyste je nemuseli zdlouhavě hledat ve svém mobilu nebo ve fyzickém adresáři. Zařízení pojme až 100 kontaktů obsahujících jméno a číslo. Nad rámec toho vám ukáže posledních 25 hovorů konkrétního čísla.

Připojení více sluchátek
Rozšiřte si počet jednotek telefonu do celé domácnosti. K jednomu zařízení lze připojit až čtyři další sluchátka, abyste mohli přijímat a vyřizovat hovory v každé místnosti a měli telefon vždy po ruce, kdykoliv ho potřebujete.

Specifikace

Typ
Typ přístroje Bezdrátový
Displej
Displej Grafický
Zobrazení datumu a času na LCD displeji Ano
Podsvícení displeje Ano
Telefonování
Dosah signálu – v zástavbě 50 m
Dosah signálu – volné prostranství až 300 m
Identifikace volajícího CLIP Ano
Interkom mezi mikrotelefony Ano
Konferenční hovor Ano
Přesměrování příchozího hovoru Ano
Příjem hovoru libovolným tlačítkem Ne
Záznamník hovorů Ne
Sluchátka
Max. délka hovoru 14 hod.
Počet připojitelných sluchátek 4
Počet sluchátek 1
Pohotovostní režim 180 hod.
Kontakty – hovory
Kopírování tel. seznamu mezi mikrotelefony Ne
Seznam zmeškaných hovorů – počet 25
Telefonní seznam (počet kontaktů) 100
Základna
Možnost instalace základny na stěnu Ne
Napájení základny v balení Ano
Funkce telefonu
Budík Ano
Lokátor (vyhledání mikrotelefonu) Ne
Navigační tlačítko Ano
Podsvícení kláves Ano
Regulace hlasitosti vyzvánění Ano
Regulace hlasitosti Ano
Služba SMS Ne
Vypnutí mikrofonu (MUTE) Ne
Vyzváněcí melodie / tóny 20
Rozměry výrobku
Šířka výrobku 49 mm
Výška výrobku 155 mm
Hloubka výrobku 28 mm
Hloubka výrobku 0.1 kg

Parametry

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 27942 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.