GOURMET A la Carte multipack 4x85g kuře s těstovinou, hovězí a pstruh se zeleninou, tmavá treska
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé kočky
GOURMET™ vytvořil A la Carte, unikátní koncept inspirovaným GOURMET šéfkuchařem.
Jemné a delikátní kousky s rybou, kuřetem, hovězím a dalšími lahodnými příchutěmi, jsou pečlivě připraveny a vkusně smíchány s vybranými ingrediencemi jako je zelenina, rýže či těstovinové perličky a vytváří tak šťavnatý svět příchutí a textur.
Neodolatelný kulinářský zážitek, který každý den uspokojí chuťové pohárky Vaší kočky.
S kuřetem, ochucené špenátem a těstovinovými perličkami: maso a výrobky živočišného původu (17 %, z toho kuře 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, minerální látky, pekařské výrobky (těstoviny 0,4 %), zeleniny (0,3 % sušeného špenátu, odpovídá 2,7 % špenátu), cukry, S hovězím a la Primavera, s mrkví, rajčaty a cuketou: maso a výrobky živočišného původu (14 %, z toho hovězí 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, zeleniny (0,7 % sušených rajčat, odpovídá 6,3 % rajčat; 0,5 % sušené mrkve, odpovídá 4,5 % mrkve; 0,5 % sušené cukety, odpovídá 4,5 % cukety), minerální látky, cukry, Se pstruhem, rajčaty a mrkví a la Julienne: maso a výrobky živočišného původu, bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (pstruh 4 %), zeleniny (0,7 % sušených rajčat, odpovídá 6,3 % rajčat; 0,5 % sušené mrkve, odpovídá 4,5 % mrkve), minerální látky, cukry, S treskou tmavou a la Florentine ve šťávě se špenátem a mrkví: maso a výrobky živočišného původu, bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (treska tmavá 4 %), zeleniny (0,5 % sušené mrkve, odpovídá 4 % mrkve ve šťávě; 0,3 % sušeného špenátu, odpovídá 4 % špenátu ve šťávě), minerální látky, cukry
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit. A: 630, vit. D3: 95, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe): 7,1, jodičnan vápenatý bezvodý: (I): 0,17, síran měďnatý pentahydrát: (Cu): 0,6, síran manganatý monohydrát: (Mn): 1,3, síran zinečnatý monohydrát: (Zn): 12,5, taurin: 390, Zchutňující látky, Analytické složky:
, vlhkost: 80,5 %, protein: 12,0 %, obsah tuku: 2,5 %, obsah anorganických látek: 2,5 %, hrubá vláknina: 0,1 %, S hovězím a la Primavera, s mrkví, rajčaty a cuketou:, Analytické složky:
, vlhkost: 80,5 %, protein: 12,0 %, obsah tuku: 2,5 %, obsah anorganických látek: 2,5 %, hrubá vláknina: 0,2 %
Krmný návod:
Dospělou kočku o průměrné hmotnosti (4 kg) krmte 3 až 4 kapsičkami denně, nejméně ve 2-3 samostatných dávkách. Krmné dávky jsou určené pro dospělé středně aktivní kočky v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit a krmnou dávku je proto nutné přizpůsobit tak, aby si vaše kočka udržela optimální hmotnost. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.