GOURMET A la Carte multipack 4x85g kuře s těstovinou, hovězí a pstruh se zeleninou, tmavá treska

ilustrační foto

GOURMET A la Carte multipack 4x85g kuře s těstovinou, hovězí a pstruh se zeleninou, tmavá treska
GOURMET A la Carte multipack 4x85g kuře s těstovinou, hovězí a pstruh se zeleninou, tmavá treska
Obj. číslo
AC12486368
Výrobce
Gourmet
Cena za jednotku: 1,13 Kč / g
Věrnostní body: 4
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Kompletní krmivo pro dospělé kočky

GOURMET™ vytvořil A la Carte, unikátní koncept inspirovaným GOURMET šéfkuchařem.
Jemné a delikátní kousky s rybou, kuřetem, hovězím a dalšími lahodnými příchutěmi, jsou pečlivě připraveny a vkusně smíchány s vybranými ingrediencemi jako je zelenina, rýže či těstovinové perličky a vytváří tak šťavnatý svět příchutí a textur.
Neodolatelný kulinářský zážitek, který každý den uspokojí chuťové pohárky Vaší kočky.

S kuřetem, ochucené špenátem a těstovinovými perličkami: maso a výrobky živočišného původu (17 %, z toho kuře 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, minerální látky, pekařské výrobky (těstoviny 0,4 %), zeleniny (0,3 % sušeného špenátu, odpovídá 2,7 % špenátu), cukry, S hovězím a la Primavera, s mrkví, rajčaty a cuketou: maso a výrobky živočišného původu (14 %, z toho hovězí 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, zeleniny (0,7 % sušených rajčat, odpovídá 6,3 % rajčat; 0,5 % sušené mrkve, odpovídá 4,5 % mrkve; 0,5 % sušené cukety, odpovídá 4,5 % cukety), minerální látky, cukry, Se pstruhem, rajčaty a mrkví a la Julienne: maso a výrobky živočišného původu, bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (pstruh 4 %), zeleniny (0,7 % sušených rajčat, odpovídá 6,3 % rajčat; 0,5 % sušené mrkve, odpovídá 4,5 % mrkve), minerální látky, cukry, S treskou tmavou a la Florentine ve šťávě se špenátem a mrkví: maso a výrobky živočišného původu, bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (treska tmavá 4 %), zeleniny (0,5 % sušené mrkve, odpovídá 4 % mrkve ve šťávě; 0,3 % sušeného špenátu, odpovídá 4 % špenátu ve šťávě), minerální látky, cukry

Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit. A: 630, vit. D3: 95, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe): 7,1, jodičnan vápenatý bezvodý: (I): 0,17, síran měďnatý pentahydrát: (Cu): 0,6, síran manganatý monohydrát: (Mn): 1,3, síran zinečnatý monohydrát: (Zn): 12,5, taurin: 390, Zchutňující látky, Analytické složky:
, vlhkost: 80,5 %, protein: 12,0 %, obsah tuku: 2,5 %, obsah anorganických látek: 2,5 %, hrubá vláknina: 0,1 %, S hovězím a la Primavera, s mrkví, rajčaty a cuketou:, Analytické složky:
, vlhkost: 80,5 %, protein: 12,0 %, obsah tuku: 2,5 %, obsah anorganických látek: 2,5 %, hrubá vláknina: 0,2 %

Krmný návod:
Dospělou kočku o průměrné hmotnosti (4 kg) krmte 3 až 4 kapsičkami denně, nejméně ve 2-3 samostatných dávkách. Krmné dávky jsou určené pro dospělé středně aktivní kočky v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit a krmnou dávku je proto nutné přizpůsobit tak, aby si vaše kočka udržela optimální hmotnost. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.

Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.

Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.

Parametry

Druh
Stáří kočky
Značka
Velikost balení
Kvalita
Příchuť

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28319 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.