GOURMET Gold Multipack 12x85g hovězí/ krůta s kachnou/losos s kuřetem/kuře s játry ve šťávě
275 Kč
186 Kč
162 Kč bez DPH
Doprava od 69 Kč
na výdejní místa
Doručení do 48 hodin
Jsme fakt rychlí
U nás máte čas
Zboží můžete vrátit do 30 dnů
Odměníme Vás
Za každý nákup získáte věrnostní body
Parametry
- Druh: konzervy
- Stáří kočky: dospělá kočka
- Značka: GOURMET
- Velikost balení: 85 g
- Kvalita: premium
- Příchuť: mix
-
Cena za jednotku: 2,19 Kč / g
-
Věrnostní body: 9
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé kočky.
GOURMET Gold vytvořil kousky ve šťávě, lahodné receptury, které budou každý den rozmazlovat její mlsný jazýček novým chuťovým zážitkem. Jemné kousky s hovězím, kuřetem, lososem a dalšími vynikajícími příchutěmi, jemně povařené k dokonalosti a obklopené lahodnou šťávou, nabízí vaší kočce potěšení z báječné a plné chuti. GOURMET™ Gold kousky ve šťávě svádí vaši kočku šťavnatou chutí!
S hovězím: maso a výrobky živočišného původu (z toho hovězí 4 %), obiloviny, minerální látky, cukry, S krůtou a kachnou: maso a výrobky živočišného původu (z toho krůta 4 %, kachna 4 %), obiloviny, minerální látky, cukry, S lososem a kuřetem: maso a výrobky živočišného původu (z toho kuře 4 %), ryby a vedlejší výrobky z ryb (z toho losos 4 %), obiloviny, minerální látky, cukry, S kuřetem a játry: maso a výrobky živočišného původu (z toho kuře 4 %, játra 4 %), obiloviny, minerální látky, cukry
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, Vit. A: 625, Vit. D3: 95, : mg/kg:, síran železnatý monohydrát: 22,1, jodičnan vápenatý bezvodý: 0,28, síran měďnatý pentahydrát: 2,5, síran manganatý monohydrát: 4,3, síran zinečnatý monohydrát: 36, Analytické složky:
, Vlhkost: 82,0 %, Protein: 7,0 %, Obsah tuku: 3,2 %, Obsah anorganických látek: 2,1 %, Hrubá vláknina: 0,07 %
Krmný návod:
Dospělou kočku o průměrné hmotnosti (4 kg) krmte 4 konzervami denně, nejméně ve 2 samostatných dávkách. Krmné dávky jsou určené pro dospělé středně aktivní kočky v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit a krmnou dávku je proto nutné přizpůsobit tak, aby si vaše kočka udržela optimální hmotnost. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Recenze obchodu TonerPartner.cz
Klady: Dodávky jsou spolehlivé, alternativní náplně mi fungují
Občas slevové akce
Zápory: Nevím
Doporčuji - nakupuji pravidelně.
Spolehlivost, rychlost
Vše OK.
Klady: rychlost při objednání i doručení
Klady: spokohen
Klady: Jednoduchý způsob objednání
Velmi rychlé dodání
Zápory: Žádná nevýhoda
Jakožto stálý zákazník jsem jen navolila zopakovat minulou zakázku a hned druhý den mi toner byl doručen. Skvělé!
Klady: Rychlé dodání zboží
Klady: široký sortiment
ceny
posilají na zásilkovnu
Zápory: o žádné nevím
Všem tento obchod doporučuji
neuvěřitelně rychlé dodání (odpoledne objednáno, v 8:30 ráno v boxu k vyzvednutí) !
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
Nenašli jste odpověd?
Napište nám
Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.
nakupuji pravidelně a byl jsem vždy spokojen.Rychlé dodání.