GOURMET Gold Multipack 12x85g hovězí/ krůta s kachnou/losos s kuřetem/kuře s játry ve šťávě

- 32%
GOURMET Gold Multipack 12x85g hovězí/ krůta s kachnou/losos s kuřetem/kuře s játry ve šťávě
GOURMET Gold Multipack 12x85g hovězí/ krůta s kachnou/losos s kuřetem/kuře s játry ve šťávě

Obj. číslo

AC12351419

Druh
konzervy
Stáří kočky
dospělá kočka
Značka
GOURMET
Velikost balení
85 g
Kvalita
premium
Příchuť
mix
Cena za jednotku
2,19 Kč / g

Zobrazit vše

Hodnocení

12345
Skladem 7 ks, zítra u Vás

275 Kč

186 Kč

162 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 247 Kč

Doprava od 69 Kč

na výdejní místa

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Druh: konzervy
  • Stáří kočky: dospělá kočka
  • Značka: GOURMET
  • Velikost balení: 85 g
  • Kvalita: premium
  • Příchuť: mix
  • Cena za jednotku: 2,19 Kč / g
  • Věrnostní body: 9
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Kompletní krmivo pro dospělé kočky.

GOURMET Gold vytvořil kousky ve šťávě, lahodné receptury, které budou každý den rozmazlovat její mlsný jazýček novým chuťovým zážitkem. Jemné kousky s hovězím, kuřetem, lososem a dalšími vynikajícími příchutěmi, jemně povařené k dokonalosti a obklopené lahodnou šťávou, nabízí vaší kočce potěšení z báječné a plné chuti. GOURMET™ Gold kousky ve šťávě svádí vaši kočku šťavnatou chutí!

S hovězím: maso a výrobky živočišného původu (z toho hovězí 4 %), obiloviny, minerální látky, cukry, S krůtou a kachnou: maso a výrobky živočišného původu (z toho krůta 4 %, kachna 4 %), obiloviny, minerální látky, cukry, S lososem a kuřetem: maso a výrobky živočišného původu (z toho kuře 4 %), ryby a vedlejší výrobky z ryb (z toho losos 4 %), obiloviny, minerální látky, cukry, S kuřetem a játry: maso a výrobky živočišného původu (z toho kuře 4 %, játra 4 %), obiloviny, minerální látky, cukry

Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, Vit. A: 625, Vit. D3: 95, : mg/kg:, síran železnatý monohydrát: 22,1, jodičnan vápenatý bezvodý: 0,28, síran měďnatý pentahydrát: 2,5, síran manganatý monohydrát: 4,3, síran zinečnatý monohydrát: 36, Analytické složky:
, Vlhkost: 82,0 %, Protein: 7,0 %, Obsah tuku: 3,2 %, Obsah anorganických látek: 2,1 %, Hrubá vláknina: 0,07 %

Krmný návod:
Dospělou kočku o průměrné hmotnosti (4 kg) krmte 4 konzervami denně, nejméně ve 2 samostatných dávkách. Krmné dávky jsou určené pro dospělé středně aktivní kočky v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit a krmnou dávku je proto nutné přizpůsobit tak, aby si vaše kočka udržela optimální hmotnost. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.

Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (21. 3. 2023) 12345

nakupuji pravidelně a byl jsem vždy spokojen.Rychlé dodání.

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Klady: Dodávky jsou spolehlivé, alternativní náplně mi fungují
Občas slevové akce

Zápory: Nevím

Doporčuji - nakupuji pravidelně.

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Spolehlivost, rychlost

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Vše OK.

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Klady: rychlost při objednání i doručení

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Klady: spokohen

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Klady: Jednoduchý způsob objednání
Velmi rychlé dodání

Zápory: Žádná nevýhoda

Jakožto stálý zákazník jsem jen navolila zopakovat minulou zakázku a hned druhý den mi toner byl doručen. Skvělé!

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Klady: Rychlé dodání zboží

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Klady: široký sortiment
ceny
posilají na zásilkovnu

Zápory: o žádné nevím

Všem tento obchod doporučuji

Ověřený zákazník (20. 3. 2023) 12345

neuvěřitelně rychlé dodání (odpoledne objednáno, v 8:30 ráno v boxu k vyzvednutí) !

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat