GOURMET Perle multipack 4x85g DUO kuře-hovězí/krůta-jehněčí/telecí-kachna/králík-zvěřina

- 47%
GOURMET Perle multipack 4x85g DUO kuře-hovězí/krůta-jehněčí/telecí-kachna/králík-zvěřina

Obj. číslo

AC12486373

Druh
konzervy
Stáří kočky
dospělá kočka
Značka
GOURMET
Velikost balení
85 g
Kvalita
premium
Příchuť
mix
Cena za jednotku
0,62 Kč / g

Zobrazit vše

Hodnocení

12345
Skladem > 20 ks, zítra u Vás

99 Kč

53 Kč

46 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 86 Kč
Nakupte ještě za 999 Kč a máte dopravu zdarma.

Doprava zdarma

již od 999 Kč

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Druh: konzervy
  • Stáří kočky: dospělá kočka
  • Značka: GOURMET
  • Velikost balení: 85 g
  • Kvalita: premium
  • Příchuť: mix
  • Cena za jednotku: 0,62 Kč / g
  • Věrnostní body: 2
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Kompletní krmivo pro dospělé kočky.

GOURMET™ Perle připravil Duo: pečlivě vybrané kombinace jemných kousků s kuřetem a hovězím, lososem a bělomasými rybami a dalšími vybranými příchutěmi, pokrájené na mini filetky, zlehka povařené a podávané v lahodné šťávě pro potěšení vytříbené chuti vaší kočky. Duo od GOURMET™ Perle, dvojité pokušení pro milovníky masa nebo ryb, pro každodenní neodolatelný chuťový zážitek.

S kuřetem a hovězím: maso a výrobky živočišného původu (18 %, z toho kuře 6 %, hovězí 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, minerální látky, cukry, S krůtou a jehněčím: maso a výrobky živočišného původu (20 %, z toho krůta 4 %, jehněčí 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, minerální látky, cukry, S telecím a kachnou: maso a výrobky živočišného původu (19 %, z toho telecí 4 %, kachna 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, minerální látky, cukry, S králíkem a zvěřinou: maso a výrobky živočišného původu (20 %, z toho králík 4 %, zvěřina 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, minerální látky, cukry

Doplňkové látky:
Doplňkové látky:
m.j./kg:, vit. A: 700, vit. D3: 105, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe): 8,0, jodičnan vápenatý bezvodý: (I): 0,20, síran měďnatý pentahydrát: (Cu): 0,7, síran manganatý monohydrát: (Mn): 1,5, síran zinečnatý monohydrát: (Zn): 14,5, taurin: 440, Zchutňující látky, Analytické složky:
, vlhkost: 80,0 %, protein: 13,0 %, obsah tuku: 2,5 %, obsah anorganických látek: 2,5 %, hrubá vláknina: 0,05 %

Krmný návod:
Dospělou kočku o průměrné hmotnosti (4 kg) krmte 3 až 4 kapsičkami denně, nejméně ve 2-3 samostatných dávkách. Krmné dávky jsou určené pro dospělé středně aktivní kočky v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit a krmnou dávku je proto nutné přizpůsobit tak, aby si vaše kočka udržela optimální hmotnost. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.

Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.

Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: spokojenost

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

S obchodem jsem naprosto spokojena.

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: objednávám opakovaně, spokojenost
doručeno za 3 dny

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Ochota pomoci

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: Spolehlivost

Zápory: Žádná

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Vynikající obchod. Bezvadná komunikace, rychlé dodání a dobré ceny. Rád zde nakupuji.

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: rychlost

spolehlivost

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: Rychlá domluva, rychlé dodání.

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: Dobrá komunikace, rychlé dodání.

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: Rychlost

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat