HP All-in-One Deskjet 2720 (A4, 8, 5/6 ppm, USB, Wi-Fi, BT, Print, Scan, Copy)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nahrazuje starší model DJ 2630 (V1N03B)
Významné události
- Tisk. Kopírování. Skenování
- Rychlost tisku 7,5/5,5 str./min (černobíle/barevně)
- Obsahuje více než 20 % recyklovaných plastů
- Vstupní zásobník na 60 listů
- Plochý skener
- Spolehlivé připojení s dvoupásmovým rozhraním Wi-Fi s funkcí automatického resetování a technologií Bluetooth 4.2
- Bezdrátové připojení a podpora aplikace HP Smart
Snadné nastavení. Snadný tisk.
Díky aplikaci HP Smart můžete rychle začít se snadným nastavením, které vás provede každým krokem.
Zpracujte snadno úlohy a využijte možnosti zařízení na maximum - tisk, skenování a kopírování.
Tiskněte snadno běžné dokumenty z chytrého telefonu pomocí aplikace HP Smart.
S aplikací HP Smart můžete využívat vysoce kvalitní skenování i sdílení a navíc vytvářet snadno kopie z chytrého telefonu.
Kvalitní bezdrátové připojení
Využívejte lepší dosah a rychlejší, spolehlivější připojení díky dvoupásmovému rozhraní Wi-Fi s funkcí automatického resetování.
Snadné nastavení - připojte se přes Bluetooth a tiskněte okamžitě z chytrého telefonu nebo tabletu.
S integrovaným bezdrátovým připojením můžete využívat snadný přístup, tisk a sdílení zdrojů na síti.
Stačí se připojit a můžete tisknout. Připojte snadno tiskárnu k počítači pomocí integrovaného portu USB.
Kvalita, na kterou se můžete spolehnout
Originální inkoustové kazety HP tisknou ostrý text a živě vypadající obrázky na všech vašich každodenních dokumentech a fotografiích.
S originálními kazetami HP s vysokou výtěžností vytisknete více stránek bez častých výměn kazet.
Originální inkoustové kazety HP zajišťují ostrý text a působivou grafiku u všech běžných dokumentů a fotek.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.