HP Color LaserJet Pro MFP M183fw (A4, 16/16 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi, Print/Scan/Copy, ADF)
13 434 Kč
7 328 Kč
6 056 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP Color LaserJet Pro MFP M183fw
EAN: 193905485673
Dynamické zabezpečení
Tiskárna je určena pro kazety s novým nebo znovu použitým čipem HP.
Pravidelné aktualizace firmwaru zajišťují účinnost bezpečnostních opatření.
Tiskový systém
Tisková technologie: Laser - barevná
Rychlost tisku: Až 16 str./min, jak černobílý, tak barevný tisk.
Kvalita tisku: Až 600 × 600 dpi, jak černobílý, tak barevný tisk.
Možnost ručního oboustranného tisku s podporou ovladače.
Zásobníky papíru
1 zásobník papíru s maximální vstupní kapacitou 150 listů.
Formáty a typy médií
Podporuje formáty A4, A5, A6, B5 (JIS), B6 (JIS), 10 × 15 cm, Oficio (216 × 340 mm), 16k, obálky (10, B5, C5, DL, Monarch), pohlednice (JIS jednostranné a oboustranné).
Přijímá papír (kancelářský, brožury, barevný, lesklý, silný, hlavičkový, tenký, fotografický, obyčejný, předtištěný, děrovaný, recyklovaný, hrubý), fólie, štítky, obálky, kartón.
Skener
Rozlišení optického skenování: Až 300 dpi (barevně a černobíle, automatický podavač dokumentů), až 1 200 dpi (barevně a černobíle, plochý skener).
Rychlost skenování: Až 15,0 str./min (černobíle), 8 str./min (barevně).
Připojení a kompatibilita
Připojení přes USB 2.0, Ethernet (LAN) 10/100 Base-TX, WiFi adaptér 802.11n 2,4/5 GHz, Fax.
Podpora bezdrátového připojení a možnost mobilního tisku.
Kompatibilní s operačními systémy Windows 10, 8.1, 8, 7, Mac OS 10.15, 10.14, 10.13, 10.12, 10.11.
Technické specifikace
Paměť: 256 MB paměti DDR, 128 MB paměti Flash.
Rozměry: 420 × 380 × 341,2 mm.
Hmotnost: 16,3 kg.
Energetická účinnost
Vyhovuje normě ENERGY STAR.
Balení obsahuje
Tiskárna HP Color LaserJet Pro MFP M183fw, zaváděcí kazety HP LaserJet, instalační příručka, napájecí kabel, kabel USB, telefonní kabel.
Záruka
2 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.