HP LaserJet Enterprise 700 MFP M725dn /A3, 41ppm
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Možnost velkoobjemového tisku na formáty papíru o velikosti až A3 s maximální vstupní kapacitou až 4 600 listů. Náhled a úprava úloh skenování; centrální řízení pravidel tisku; chraňte citlivé vnitropodnikové informace.
Ideální pro velké pracovní skupiny, které potřebují vysoce výkonnou, spolehlivou multifunkční tiskárnu, která podporuje tisk na formáty papíru o velikosti až A3 a nabízí zrychlení pracovních úkolů v podobě osvědčených možností skenování, pohodlného dotykového displeje a výkonných funkcí správy.
Funkce:
Umožněte svým týmům zvýšit produktivitu – tiskněte, skenujte, kopírujte a faxujte na formáty papíru o velikosti až A3 – přímo ze stolní multifunkční tiskárny
• Věnujte se pouze práci – kapacita papíru až 4 600 listů a vysokokapacitní kazety omezí prostoje na minimum.
• Získejte působivě kvalitní dokumenty s tiskem prakticky bez okrajů a s pohodlnou, vestavěnou sešívačkou.
• S aplikacemi HP ePrint nebo Apple Airprint™ vytisknete vše potřebné i ze svého smartphonu nebo tabletu.
Zrychlete chod svého podnikání
• Nasaďte rychlé tempo – tato výkonná multifunkční tiskárna podpoří svižné plnění pracovních úkolů. Vyzkoušejte rychlé nastavení HP Quick Sets pro zrychlení a snadnější dokončení úloh.
• Efektivně zachyťte ten správný obsah: automatické odstranění prázdných stránek, náhled, úpravy a kontrola úloh na velkém barevném dotykovém displeji.
• Zapojte papírové dokumenty do digitálních pracovních toků – můžete snadno odesílat naskenované dokumenty do faxu, e-mailu, síťových složek nebo na USB jednotku. Tiskněte přímo z paměťového zařízení pomocí portu USB.
Zjednodušte správu zařízení a zajistěte jejich zabezpečení pomocí prvotřídních nástrojů
• Monitorujte svá zařízení pomocí špičkových nástrojů, včetně aplikace HP Web Jetadmin. Pomozte chránit data v průběhu přenosu i při uložení.
• Zvyšte zabezpečení s tiskem chráněným kódem PIN. Přidejte nástroje pro zabezpečení pomocí zásuvky pro integraci hardwaru. Snadno integrujete budoucí řešení.
• Pomocí zásuvky pro integraci hardwaru můžete přidat nástroje pro zabezpečení, např. karty a čtečky karet.
Šetřete energii s technologiemi automatického zapínání a vypínání HP a okamžitého náběhu HP
• Pomozte šetřit přírodní zdroje a splňte environmentální cíle podniku. Technologie automatického zapínání a vypínání HP pomáhá snižovat spotřebu energie.
• Použijte nástroj HP EcoSMART Fleet pro snadnou správu vašich tiskáren. Vytvořte a mějte pod kontrolou pravidla a postupy pro tisk.
• Snižte spotřebu papíru a náklady na tisk díky automatickému oboustrannému tisku.
• Originální tonerové kazety HP LaserJet můžete snadno recyklovat prostřednictvím programu HP Planet Partners.
Mohlo by Vás zajímat
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.