IBM 39V1635 - optická jednotka, black (černá)

ilustrační foto

IBM 39V1635 - optická jednotka, black (černá)
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Obj. číslo
1VIB39V1635BG
OEM
39V1635
Výrobce
Barva: Černá
Kapacita: 20000 stran
Cena za jednotku: 0,04 Kč / strana
Záruka: 24 měsíců
Věrnostní body: 37
1 hodnocení
Pro které tiskárny je produkt vhodný?
Skladem 3 ks, ve středu u Vás

740 Kč

612 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 740 Kč
Skladem 3 ks, ve středu u Vás

740 Kč

612 Kč bez DPH

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Originální optická jednotka 39V1635 nahradí ve vaší laserové tiskárně jednu z jejich nejdůležitějších součástek. Optická jednotka, jinak také optický válec, má totiž na starosti přenos a fixování toneru na papír – tedy samotný tisk.

Jelikož u laserových tiskáren, které disponují samostatnou optickou jednotkou, nedochází k pravidelné výměně optického válce spolu s tonerem, optický válec se postupně opotřebovává. Správný čas na výměnu optické jednotky je tehdy, když začnete pozorovat vady tisku.

Samostatná optická jednotka 39V1635 s kapacitou 20000 stran je konstruovaná tak, aby mnohonásobně přežila životnost tonerové kazety. Jejich vyšší pořizovací cenu dokonale vyváží levnější spotřební materiál – tonerové kazety u tiskáren, kde je použitá samostatná optická jednotka (optický válec není součástí toneru), jsou levnější, než ty jejichž součástí je optický válec.

Originální optická jednotka 39V1635 je vyráběna a testování pod přísným dohledem výrobce vaší tiskárny. Samotná značka IBM tak ručí svým jménem za to, že vše bude fungovat, jak má. Obecně jsou tiskové výstupy z originálních součástek spolehlivější a věrnější než při použití alternativ v podobě kompatibilních součástek.

Originální optické jednotky mívají méně problémů s kompatibilitou a jejich použitím nevznikají zbytečné komplikace s případnou reklamací tiskárny v záruční době. Jejich nevýhodou je ale vysoká pořizovací cena. Výhodnou alternativou jsou tak kompatibilní optické jednotky, které jsou mnohdy i řádově levnější.

IBM, amerického mezinárodního technologického giganta, netřeba dlouze představovat. Společnost je neoddělitelnou součástí technologické revoluce posledního století. Díky jejím patentům dnes běžně používáme bankomaty, osobní počítače, hard disky, kreditní karty, čárové kódy, nebo třeba programovací jazyk SQL. Do segmentu tiskáren se IBM výrazněji vrhl v 90. letech, kdy spolupracoval na vývoji zařízení se společností Lexmark.

Nákupem tiskové optické jednotky 39V1635 získáte 37 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu na příští nákup v našem e-shopu TonerPartner.

Produkt IBM 39V1635 - optická jednotka, black (černá) je určen do následujících tiskáren, podobně jako:

IBM INFOPRINT C1534
IBM INFOPRINT COLOR 1534

Mohlo by Vás zajímat

TIP

Toner IBM 39V1635 - optická jednotka, black (černá) vložený ve vaší tiskárně ještě voní novotou, ale na papíru se i přesto objevují různé nerovnosti, skvrny či pruhy? Chyba nemusí být jen v kazetě. Možná přišel čas na výměnu, případně vyčištění optické jednotky, která je neodmyslitelnou součástí laserových tiskáren. Zjistěte více o tom jak optická jednotka funguje a jak přistupovat k její údržbě.

Přečíst článek »

Parametry

Druh zboží
Značka tiskárny
Typ náplně
Výrobce náplně
Originální

Poradna

Nejčastější dotazy

Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?

Náplň nám můžete vrátit do 30 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 30 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.

Jak poznám originální a kompatibilní náplně?

Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte až 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.

Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?

Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%), pojištění odpovědnosti a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

V čem je rozdíl, když je název produktů stejný?

Některé originální náplně prodáváme ve více variantách, které se liší pouze obalem. Například náplň HP 650 prodáváme v klasickém papírovém obalu a rovněž v plastovém obalu označovaném jako "blistr". Samotná náplň je úplně stejná.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Doprava od 59 Kč na výdejní místa
Široký výběr. Nabízíme více než 45000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

93% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.