Kensington SD4781P USB-C® & USB-A Dual 4K dokovací stanice
8 318 Kč
7 498 Kč
6 197 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dokovací stanice SD4781P USB-C® & USB-A Dual 4K je ideální pro profesionály, kteří potřebují jediné dokovací řešení pro různá zařízení, a pro organizace, které kladou důraz na udržitelnost. Jedná se o všestrannou dokovací stanici, která podporuje nejnovější notebooky s rozhraním USB-C® i starší notebooky s rozhraním USB-A* - včetně podpory dvou monitorů pro notebooky MacBook M1/M2. Vnější kryt SD4781P je složen ze 73 % z recyklovaného obsahu (PCR), jehož cílem je snížit dopad na životní prostředí. Dokovací stanice podporuje až 2 externí monitory s rozlišením Ultra HD (4K @ 60 Hz) s možností volby mezi připojením HDMI® 2.0 a DP++ 1.2. Bezpečný kabel USB-C se šroubovacím zámkem zajišťuje, že kabel zůstane na místě i v rušném kancelářském prostředí. Spolu s rychlostí přenosu dat až 10 Gb/s přes 6 portů USB a až 100W napájením je dokovací stanice SD4781P USB-C® & USB-A Dual 4K dokonalým řešením pro širokou škálu různých sestav pracovních stanic. * Zařízení USB-A vyžadují alternativní zdroj napájení, který se prodává samostatně. Podporuje USB-C® a starší notebooky s USB-A a operačním systémem Windows 7 nebo vyšším, macOS 10.14 nebo vyšším, Chrome OS 44 nebo vyšším. Vnější plastové pouzdro složené ze 73 % z recyklovaného obsahu (PCR). Bezpečný šroubovací zámek udrží hostitelský kabel USB-C® na místě i v rušných kancelářích a hot-deskingových prostředích Duální 4K video přes HDMI® 2.0 a DP++ 1.2 Až 100W napájení kompatibilních notebooků při současném napájení připojeného příslušenství Rychlost přenosu dat až 10 Gb/s prostřednictvím 1 portu USB-C® a 5 portů USB-A Umožňuje montáž bez otisků nohou a bezpečnostní zámek Kensington Bezplatný software Kensington Dockworks™ Tříletá omezená záruka"Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.