Lexmark 64480XW - toner, black (černý)
Tento produkt aktuálně není dostupný a není možné jej přidat do košíku.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Toner Lexmark 64480XW. Barva: Černá. Kapacita: 32000 stran.
Na tento toner vám poskytujeme záruku: 24 měsíců. Nákupem toneru Lexmark 64480XW získáte 841 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu při dalším nákupu.
Potřebujete se poradit ohledně toneru Lexmark 64480XW? Podívejte se na nejčastěji kladené otázky nebo nám napište přímo na chat – odkaz naleznete pod výpisem dotazů. Nakupte u nás z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře, bez nutnosti navštívit kamennou prodejnu.
Produkt Lexmark 64480XW - toner, black (černý) je určen do následujících tiskáren, podobně jako:
LEXMARK OPTRA T644
LEXMARK OPTRA T644DN
LEXMARK OPTRA T644DTN
LEXMARK OPTRA T644N
LEXMARK OPTRA T644TN
LEXMARK T644
LEXMARK T644DN
LEXMARK T644DTN
LEXMARK T644N
LEXMARK T644TN
Mohlo by Vás zajímat
Značka Lexmark
Lexmark je jednou z nejmladších značek vyrábějících tiskárny. Byla založena na počátku 90. let 20. století, kdy investiční společnost Clayton, Dubilier & Rice koupila divizi vývoje a prodeje tiskáren od společnosti IBM. Navzdory své relativně krátké existenci se společnost Lexmark bezproblémově zařadila mezi světové giganty na trhu.
Již v roce 1991 uvedla značka na trh své první dvě jehličkové tiskárny, o rok později první barevnou inkoustovou tiskárnu a v roce 1995 první komerční multifunkční tiskárnu. Kromě barevného tisku umožňovala také faxování, kopírování a dokonce i skenování. Pro osvědčenou kvalitu a bezkonkurenční spolehlivost sáhněte po originálních kazetách a tonerech Lexmark.
TIP
Chcete snížit náklady na tisk bez obětování kvality? Doporučujeme vám přečíst si článek o alternativních tonerech. Zjistíte, jak mohou tyto cenově výhodnější náplně nejen ušetřit až 80 % vašich výdajů na tisk, ale i zvýšit počet výtisků na jednu náplň.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?
Náplň nám můžete vrátit do 30 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 30 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.
Jak poznám originální a kompatibilní náplně?
Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte až 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.
Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?
Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% až -35%), pojištění odpovědnosti a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
V čem je rozdíl, když je název produktů stejný?
Některé originální náplně prodáváme ve více variantách, které se liší pouze obalem. Například náplň HP 650 prodáváme v klasickém papírovém obalu a rovněž v plastovém obalu označovaném jako "blistr". Samotná náplň je úplně stejná.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.