ONE 3kg BIFENSIS Indoor s krůtou
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé kočky, Bohaté na krůtu a celozrnné obiloviny.
Kompletní krmivo pro dospělé kočky.
PURINA ONE BIFENSIS® je nutričně jedinečná receptura s prospěšnými bakteriemi, u kterých je vědecky prokázáno, že posilují přirozenou obranyschopnost vaší kočky uvnitř i navenek. Vyvinuto veterináři a experty na výživu společnosti Purina, PURINA ONE BIFENSIS® obsahuje prospěšné bakterie a všechny klíčové živiny, které vaše kočka potřebuje včetně omega - 6 mastných kyselin. Receptura s dvojím ochranným účinkem funguje uvnitř těla, tím že pomáhá podporovat přirozenou tvorbu protilátek vaší kočky, a zároveň podporuje vnější ochranu těla, kde udržuje kůži a srst kvalitní. PURINA ONE BIFENSIS® podporuje přirozenou obranyschopnost vaší kočky dnes i zítra.
S vlákninou, která prokazatelně odvádí ze žaludku kočky dvakrát více smotků chlupů již během 14 dnů*. *výzkum Purina. Obsahuje čekanku, přírodní ingredienci, která snižuje zápach steliva. Štíhlá linie & optimální tělesná kondice díky upravenému poměru bílkovin a tuků. Vysoce kvalitní suroviny pro dobré zažívání. Díky vyváženému obsahu minerálních látek napomáhá udržet močový trakt zdravý. Bez přidaných barviv a umělých konzervantů.
Krůta (17 %), celozrnná pšenice (17 %), dehydratované drůbeží bílkoviny, kukuřice, sójová moučka, kukuřičná lepková moučka, pšeničná lepková moučka, živočišný tuk, sušená řepná dužina, sušený čekankový kořen (2 %), minerální látky, vedlejší výrobky živočišného původu (s přidanými tepelně ošetřenými bakteriemi Lactobacillus Delbrueckii a Fermentum v prášku 0,025 %), kvasnice
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit. A: 36960, vit. D3: 1200, vit. E: 460, Nutriční doplňkové látky:
mg/kg:, vit. C: 140, taurin: 780, síran železnatý monohydrát: 220, jodičnan vápenatý bezvodý: 2,8, síran měďnatý pentahydrát: 45, síran manganatý monohydrát: 108, síran zinečnatý monohydrát: 380, seleničitan sodný: 0,26, Antioxidanty, Analytické složky:
, Protein: 34,0 %, Obsah tuku: 13,0 %, Obsah anorganických látek: 7,5 %, Hrubá vláknina: 6,0 %, Omega-6 mastné kyseliny: 2,0 %
Krmný návod:
Doporučené denní krmné dávky (g/den): Běžná aktivita: Hmotnost kočky 2-4 kg: 35 - 70 g; Hmotnost kočky 4-6 kg: 70-105 g; Hmotnost kočky 6-8 kg: 105-140 g; Snížená aktivita: Hmotnost kočky 2-4 kg: 30 - 60 g; Hmotnost kočky 4-6 kg: 60-90 g; Hmotnost kočky 6-8 kg: 90-120 g. Doporučené denní krmné dávky by měly být přizpůsobeny klimatickým podmínkám, úrovni aktivity a fyzické kondici kočky. Čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici. Pokud podáváte krmivo PURINA ONE poprvé, doporučujeme zavádět jej postupným přidáváním stále většího množství PURINA ONE do stávajícího krmiva po dobu 7 dnů, aby se trávicí systém vaší kočky snáze přizpůsobil změně.
Krmivo skladujte na suchém a chladném místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.