PRO PLAN CAT DELICATE Mořské ryby kapsička 26x85 g
748 Kč
481 Kč
418 Kč bez DPH
Doprava zdarma
již od 999 Kč
Doručení do 48 hodin
Jsme fakt rychlí
U nás máte čas
Zboží můžete vrátit do 30 dnů
Odměníme Vás
Za každý nákup získáte věrnostní body
Parametry
- Druh: kapsičky
- Stáří kočky: dospělá kočka
- Značka: PRO PLAN
- Velikost balení: 85 g
- Kvalita: superpremium
- Určení: kočky s citlivým trávením a pro mlsné kočky
- Příchuť: mořské ryby
-
Cena za jednotku: 5,65 Kč / g
-
Věrnostní body: 24
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé kočky s citlivým zažíváním.
- kapsička pro dospělé kočky s citlivým zažíváním
- vysoce chutné krmivo s mořskými rybami ve šťávě
- vysoce kvalitní suroviny a obsah prebiotik prokazatelně přispívají k lepšímu trávení
- obsahuje upravenou hladinu omega-3 mastných kyselin EPA a DHA, které omezují kožní reakce spojené s citlivostí na krmivo
PURINA® PRO PLAN® DELICATE nutrisavour obsahuje veškeré živiny, které vaše kočka potřebuje pro každodenní vitalitu a dlouhotrvající zdraví. Krmivo s měkkými kousky v sobě kombinuje pečlivě vybrané suroviny, které kočce poskytnou potřebnou výživu s lahodnou chutí.
Maso a výrobky živočišného původu, bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb (z toho mořské ryby 4 %), vedlejší výrobky rostlinného původu, oleje a tuky, minerální látky, cukry
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 1070, vit D3: 150, vit E: 320, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe): 13, jodičnan vápenatý bezvodý: (I): 0,38, síran měďnatý pentahydrát: (Cu): 0,98, síran manganatý monohydrát: (Mn): 1,8, síran zinečnatý monohydrát: (Zn): 18, taurin: 480, Zchutňující látky, Analytické složky:
, vlhkost: 78,0 %, protein: 12,6 %, obsah tuku: 3,8 %, obsah anorganických látek: 2,3 %, hrubá vláknina: 0,3 %, omega-3 mastné kyseliny: 0,11 %, omega-6 mastné kyseliny: 1,1 %
Krmný návod:
Dospělou kočku (4 kg) krmte 3 kapsičkami denně, nejméně ve 2 samostatných dávkách. Individuální potřeby se mohou lišit. Krmnou dávku je třeba přizpůsobit tak, aby si kočka udržela štíhlou tělesnou kondici. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Recenze obchodu TonerPartner.cz
S obchodem jsem naprosto spokojena.
Klady: objednávám opakovaně, spokojenost
doručeno za 3 dny
Ochota pomoci
Klady: Spolehlivost
Zápory: Žádná
Vynikající obchod. Bezvadná komunikace, rychlé dodání a dobré ceny. Rád zde nakupuji.
Klady: rychlost
spolehlivost
Klady: Rychlá domluva, rychlé dodání.
Klady: Dobrá komunikace, rychlé dodání.
Klady: Rychlost
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
Nenašli jste odpověd?
Napište nám
Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.
Klady: spokojenost