PRO PLAN CAT KITTEN kuře 10 kg
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro koťata, které podporuje zdravý vývoj. Vhodné také pro březí a kojící kočky.
- granule pro koťata od 1 do 12 měsíců, vhodné také pro březí a kojící kočky
- chutné krmivo s vysokým obsahem kuřete
- obsahuje DHA, která podporuje rozvoj zraku a mozku
- vyvážený obsah minerálních látek a vysoký obsah bílkovin podporuje zdravý růst kostí a svalů
- receptura vhodná také pro kastrovaná koťata
Tato receptura byla speciálně navržena tak, aby splnila veškeré nutriční potřeby vašeho kotěte v průběhu prvního roku života. Kombinace živin OPTISTART® prokazatelně posiluje zdraví střev a snižuje u koťat riziko vzniku trávících problémů. Mlezivo přispívá k rovnováze střevní mikroflóry a posiluje obranyschopnost. Zároveň pomáhá podporovat zdravý zrak a vývoj mozku díky obsahu DHA.
Kuře (20 %), sušené drůbeží bílkoviny, rýže, pšeničný lepek, živočišný tuk, kukuřice, moučka z kukuřičné bílkoviny, hrachová bílkovina, kukuřičný škrob, sušená vejce, minerální látky, dochucovací masové výtažky, kvasnice, rybí tuk, mlezivo (0,1 %)
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 36000, vit D3: 1200, vit E: 670, mg/kg:, vit C: 140, síran železnatý monohydrát: (Fe:): 87, jodičnan vápenatý bezvodý: (I:): 2,2, síran měďnatý pentahydrát: (Cu:): 13, síran manganatý monohydrát: (Mn:): 41, síran zinečnatý monohydrát: (Zn:): 130, seleničitan sodný: (Se:): 0,12, Antioxidanty, Analytické složky:
, protein: 40 %, obsah tuku: 20 %, obsah anorganických látek: 7,5 %, hrubá vláknina: 1,0 %, DHA: 0,05 %
Krmný návod:
Doporučená denní krmná dávka (g/den): Věk kotěte: 6-12 týdnů: 20-70 g, Věk kotěte: 12-26 týdnů: 40-95 g, Věk kotěte: 26-52 týdnů: 95-45 g. Koťata můžete postupně začít učit na krmivo PRO PLAN KITTEN od věku 3-4 týdnů. Krmivo smíchejte s vodou, aby se kotěti lépe kousalo. Jakmile začne kotě více jíst, zvyšujte množství krmiva a zároveň snižujte množství přidávané vody do doby, než bude kotě schopné přijímat krmivo samotné. Podávejte ve 2-3 dávkách v průběhu dne nebo podle chuti. Březí kočku krmte minimálně 90 g/den, kojící kočku krmte minimálně 180 g/den nebo podle chuti. Více informací získáte u vašeho veterinárního lékaře nebo na www.purina-proplan.cz. Krmná dávka pro udržení ideální tělesné kondice se může lišit v závislosti na věku, úrovni aktivity, klimatických podmínkách a na tom, zda kočka je/není kastrovaná nebo sterilizovaná. Pro kastrovaná koťata upravte množství krmiva tak, aby si udržela ideální tělesnou hmotnost. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.