PRO PLAN CAT KITTEN kuře 10 kg

ilustrační foto

PRO PLAN CAT KITTEN kuře 10 kg
PRO PLAN CAT KITTEN kuře 10 kg
PRO PLAN CAT KITTEN kuře 10 kg
PRO PLAN CAT KITTEN kuře 10 kg
TOP
Obj. číslo
AC12434281
Výrobce
Purina
Cena za jednotku: 203,73 Kč / kg
Věrnostní body: 101
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Kompletní krmivo pro koťata, které podporuje zdravý vývoj. Vhodné také pro březí a kojící kočky.
- granule pro koťata od 1 do 12 měsíců, vhodné také pro březí a kojící kočky
- chutné krmivo s vysokým obsahem kuřete
- obsahuje DHA, která podporuje rozvoj zraku a mozku
- vyvážený obsah minerálních látek a vysoký obsah bílkovin podporuje zdravý růst kostí a svalů
- receptura vhodná také pro kastrovaná koťata

Tato receptura byla speciálně navržena tak, aby splnila veškeré nutriční potřeby vašeho kotěte v průběhu prvního roku života. Kombinace živin OPTISTART® prokazatelně posiluje zdraví střev a snižuje u koťat riziko vzniku trávících problémů. Mlezivo přispívá k rovnováze střevní mikroflóry a posiluje obranyschopnost. Zároveň pomáhá podporovat zdravý zrak a vývoj mozku díky obsahu DHA.

Kuře (20 %), sušené drůbeží bílkoviny, rýže, pšeničný lepek, živočišný tuk, kukuřice, moučka z kukuřičné bílkoviny, hrachová bílkovina, kukuřičný škrob, sušená vejce, minerální látky, dochucovací masové výtažky, kvasnice, rybí tuk, mlezivo (0,1 %)

Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 36000, vit D3: 1200, vit E: 670, mg/kg:, vit C: 140, síran železnatý monohydrát: (Fe:): 87, jodičnan vápenatý bezvodý: (I:): 2,2, síran měďnatý pentahydrát: (Cu:): 13, síran manganatý monohydrát: (Mn:): 41, síran zinečnatý monohydrát: (Zn:): 130, seleničitan sodný: (Se:): 0,12, Antioxidanty, Analytické složky:
, protein: 40 %, obsah tuku: 20 %, obsah anorganických látek: 7,5 %, hrubá vláknina: 1,0 %, DHA: 0,05 %

Krmný návod:
Doporučená denní krmná dávka (g/den): Věk kotěte: 6-12 týdnů: 20-70 g, Věk kotěte: 12-26 týdnů: 40-95 g, Věk kotěte: 26-52 týdnů: 95-45 g. Koťata můžete postupně začít učit na krmivo PRO PLAN KITTEN od věku 3-4 týdnů. Krmivo smíchejte s vodou, aby se kotěti lépe kousalo. Jakmile začne kotě více jíst, zvyšujte množství krmiva a zároveň snižujte množství přidávané vody do doby, než bude kotě schopné přijímat krmivo samotné. Podávejte ve 2-3 dávkách v průběhu dne nebo podle chuti. Březí kočku krmte minimálně 90 g/den, kojící kočku krmte minimálně 180 g/den nebo podle chuti. Více informací získáte u vašeho veterinárního lékaře nebo na www.purina-proplan.cz. Krmná dávka pro udržení ideální tělesné kondice se může lišit v závislosti na věku, úrovni aktivity, klimatických podmínkách a na tom, zda kočka je/není kastrovaná nebo sterilizovaná. Pro kastrovaná koťata upravte množství krmiva tak, aby si udržela ideální tělesnou hmotnost. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.

Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.

Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.

Parametry

Druh
Stáří kočky
Značka
Velikost balení
Kvalita
Příchuť

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28891 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.