PRO PLAN CAT STERILISED krůta 1,5 kg
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé sterilizované / kastrované kočky
- granule pro dospělé sterilizované/kastrované kočky
- chutné krmivo s vysokým obsahem krůty
- receptura pomáhá udržet zdravé močové cesty u kastrovaných koček, které jsou náchylnější k onemocnění dolních močových cest (FLUTD)
- vysoký obsah bílkovin (41 %) a s nízkým obsahem tuku (12 %)
- křupavá struktura granulí chrání zuby před ukládáním plaku a specifické minerální látky prokazatelně pomáhají omezit tvorbu zubního kamene
Vyvážená a experty vytvořená receptura s kombinací živin OPTIRENAL®, která pomáhá sterilizovaným kočkám zůstat v dobré kondici po celý jejich dospělý život. Přesně vyvážený poměr bílkovin, sacharidů a tuků pomáhá sterilizovaným kočkám udržet si optimální tělesnou hmotnost a přispívá tak k dlouhotrvajícímu a spokojenému životu.
Krůta (20 %), dehydratované drůbeží bílkoviny, rýže, kukuřičná lepková moučka, kukuřice, pšeničná lepková moučka, pšeničná vláknina, celulóza, sušená vejce, minerální látky, rybí tuk, živočišný tuk, dochucovací masové výtažky, kvasnice
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 34000, vit D3: 1100, vit E: 670, mg/kg:, vit C: 140, síran železnatý monohydrát: (Fe:): 76, jodičnan vápenatý bezvodý: (I:): 1,9, síran měďnatý pentahydrát: (Cu:): 12, síran manganatý monohydrát: (Mn:): 36, síran zinečnatý monohydrát: (Zn:): 120, seleničitan sodný: (Se:): 0,11, Antioxidanty, Analytické složky:
, protein: 41 %, obsah tuku: 12 %, obsah anorganických látek: 7,5 %, hrubá vláknina: 4,0 %
Krmný návod:
Doporučená denní krmná dávka (g/den): Hmotnost kočky: 2-4 kg: 25-55 g, Hmotnost kočky: 4-6 kg: 55-80 g, Hmotnost kočky: 6-8 kg: 80-110 g. Krmné dávky pro udržení ideální tělesné kondice se mohou lišit v závislosti na věku, úrovni aktivity a klimatických podmínkách. Kontrolujte tělesnou hmotnost vaší kočky a krmnou dávku přizpůsobte její aktuální tělesné hmotnosti. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici. Doporučujeme pravidelné návštěvy vašeho veterinárního lékaře.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.