PRO PLAN MEDIUM ADULT OPTIDIGEST jehněčí 3 kg
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé psy středních plemen s citlivým trávením
- granule pro dospělé psy středních plemen s citlivým zažíváním
- chutné krmivo s vysoce kvalitními kousky jehněčího
- specifické složky v krmivu podporují zdraví střev a správnou konzistenci výkalů
- neobsahuje pšenici
Receptura obsahuje speciální kombinaci živin OPTIDIGEST, která podporuje zdravý trávicí systém. Krmivo je snadno stravitelné, a to díky obsahu prebiotik, která prokazatelně zvyšují množství Bifidobakterií ve střevě a zlepšují vyváženost střevní mikroflóry. Krmivo dále obsahuje vysoce kvalitní jehněčí bílkoviny a podporuje správnou konzistenci výkalů.
Jehněčí (19 %), kukuřice, dehydrované drůbeží bílkoviny, kukuřičná krupice, rýže (8 %), živočišný tuk, sušená řepná dužina, sójová moučka, vedlejší výrobky živočišného původu, kukuřičná lepková moučka, sušená vejce, minerální látky, rybí tuk
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, Vit. A: 30000, Vit. D3: 975, Vit. E: 550, mg/kg:, Vit. C: 140, síran železnatý monohydrát: 260, jodičnan vápenatý bezvodý: 3,4, síran měďnatý pentahydrát: 53, síran manganatý monohydrát: 120, síran zinečnatý monohydrát: 450, seleničitan sodný: 0,31, Technologické doplňkové látky: mg/kg:, bentonit (jíl): 6000, tokoferolové extrakty z rostlinných olejů: 38, Analytické složky:
, Protein: 26,0 %, Obsah tuku: 16,0 %, Obsah anorganických látek: 7,5 %, Hrubá vláknina: 2,5 %
Krmný návod:
Denní krmná dávka: Hmotnost psa 1-5 kg: aktivita psa < 1 hod.: 40-110 g, aktivita psa 1-3 hod.: 45-125 g; Hmotnost psa 5-10 kg: aktivita psa < 1 hod.: 110-175 g, aktivita psa 1-3 hod.: 125-205 g; Hmotnost psa 10-15 kg: aktivita psa < 1 hod.: 175-230 g, aktivita psa 1-3 hod.: 205-265 g; Hmotnost psa 15-20 kg: aktivita psa < 1 hod.: 230-280 g, aktivita psa 1-3 hod.: 265-320 g; Hmotnost psa 20-25 kg: aktivita psa < 1 hod.: 280-325 g, aktivita psa 1-3 hod.: 320-375 g; Hmotnost psa 25-35 kg: aktivita psa < 1 hod.: 325-410 g, aktivita psa 1-3 hod.: 375-470 g; Hmotnost psa 35-45 kg: aktivita psa < 1 hod.: 410-485 g, aktivita psa 1-3 hod.: 470-555 g; Hmotnost psa 45-60 kg: aktivita psa < 1 hod.: 485-590 g, aktivita psa 1-3 hod.: 555-675 g; Hmotnost psa 60-70 kg: aktivita psa < 1 hod.: 590-650 g, aktivita psa 1-3 hod.: 675-745 g. Hodnoty uvedené v tabulce jsou pouze orientační. Pro udržení ideální tělesné kondice upravte krmnou dávku v závislosti na úrovni aktivity, fyzické kondici a individuálních potřebách psa. Čistá čerstvá voda by měla být vždy k dispozici. Doporučujeme pravidelné návštěvy Vašeho veterinárního lékaře.
Krmivo uchovávejte na suchém a chladném místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.