PRO PLAN SMALL & MINI PUPPY OPTISTART kuře 3 kg
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro štěňata malých a trpasličích plemen
- granule pro štěňata malých a trpasličích plemen
- vyvážený obsah živin specificky vybraných s ohledem na velikost štěněte
- chutné krmivo s vysoce kvalitními kousky kuřete
- pro zdravý vývoj a růst štěňat
Receptura obsahuje kombinaci živin OPTISTART®, která byla speciálně vytvořena pro zdravý růst a vývoj vašeho štěněte. Jednou ze speciálních složek je mlezivo, které se přirozeně vyskytuje v mateřském mléce a podporuje přirozenou obranyschopnost a dlouhodobé zdraví štěněte. Krmivo je také speciálně vytvořené pro péči o ústní dutinu a má vyvážený obsah živin specificky vybraných s ohledem na velikost a věk štěněte.
Kuře (20 %), sušené drůbeží bílkoviny, pšenice, živočišný tuk, sójová mouka, rýže (7 %), moučka z kukuřičné bílkoviny, sušená řepná dužina, kukuřice, pšeničný lepek, minerální látky, sušená vejce, rybí tuk, dochucovací masové výtažky, sušené mlezivo (0,1 %)
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 34000, vit D3: 1100, vit E: 200, mg/kg:, vit C: 120, síran železnatý monohydrát: (Fe): 87, jodičnan vápenatý bezvodý: (I): 2,2, síran měďnatý pentahydrát: (Cu): 13, síran manganatý monohydrát: (Mn): 41, síran zinečnatý monohydrát: (Zn): 130, seleničitan sodný: (Se): 0,12, Technologické doplňkové látky: mg/kg:, tokoferolové extrakty z rostlinných olejů: 70, Analytické složky:
, protein: 32,0 %, obsah tuku: 21,0 %, obsah anorganických látek: 8,0 %, hrubá vláknina: 3,0 %
: Nutriční doplňkové látky:
, vit A:, vit D3:, vit E:, mg/kg:, vit C:, síran železnatý monohydrát: (Fe):, jodičnan vápenatý bezvodý: (I):, síran měďnatý pentahydrát: (Cu):, síran manganatý monohydrát: (Mn):, síran zinečnatý monohydrát: (Zn):, seleničitan sodný: (Se):, Technologické doplňkové látky:, tokoferolové extrakty z rostlinných olejů:, Analytické složky:
, protein:, obsah tuku:, obsah anorganických látek:, hrubá vláknina:
Krmný návod:
Podle věku a očekávané hmotnosti psa v dospělosti: denní krmná dávka (g): Očekávaná hmotnost psa v dospělosti 1 kg: Věk štěněte 1 měsíc: 2 g + mléko, Věk štěněte 1,5 - 3 měsíce: 45-50 g, Věk štěněte 4 - 5 měsíců: 55 g, Věk štěněte 6 - 8 měsíců: 55 g - dospělý pes, Věk štěněte 9 - 12 měsíců: dospělý pes; Očekávaná hmotnost psa v dospělosti 5 kg: Věk štěněte 1 měsíc: 2 g + mléko, Věk štěněte 1,5 - 3 měsíce: 55 - 85 g, Věk štěněte 4 - 5 měsíců: 80 - 70 g, Věk štěněte 6 - 8 měsíců: 70 g, Věk štěněte 9 - 12 měsíců: 70 g - dospělý pes; Očekávaná hmotnost psa v dospělosti 10 kg: Věk štěněte 1 měsíc: 5 g + mléko, Věk štěněte 1,5 - 3 měsíce: 75 - 110 g, Věk štěněte 4 - 5 měsíců: 115 - 135 g, Věk štěněte 6 - 8 měsíců: 140 g, Věk štěněte 9 - 12 měsíců: 140 g - dospělý pes. Dle fáze březosti: denní krmná dávka (g): Březí fena 6 - 9 týdnů: Hmotnost feny 1 kg: 40 - 50 g, Hmotnost feny 5 kg: 110 - 150 g, Hmotnost feny 10 kg: 175 - 235 g; Kojící fena: dle chuti. Odstavení štěněte: Od 4. do 8. týdne podávejte vlhčené krmivo Pro Plan® Puppy ve 3-4 dávkách v průběhu dne. Po odstavení dodržujte denní krmné dávky uvedené v tabulce. Pro udržení ideální tělesné kondice upravte krmnou dávku vašeho štěněte nebo březí/kojící feny v závislosti na úrovni aktivity, fyzické kondici a individuálních potřebách psa. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici. Doporučujeme pravidelné návštěvy vašeho veterinárního lékaře. Vyzkoušejte naše receptury Optidigest, které jsou vhodné pro štěňata od 8 týdnů až do dospělosti.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.