AB PULSe 4K MINI (1x tuner DVB-S2X)
4 035 Kč
2 637 Kč
2 179 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AB PULSe 4K MINI (1x tuner DVB-S2X)
EAN: 8588003817457
Popis produktu
AB PULSe 4K MINI je satelitní přijímač s UHD rozlišením.
Používá grafické rozhraní ENIGMA 2 v elegantním a minimalistickém provedení.
Obrazové normy
Podporuje obrazové normy HDR/HDR10 a HLG pro krásný obraz v 4K rozlišení.
Výkon
Čtyřjádrový procesor s 15 000 DMIPS, FLASH pamětí 8 GB a RAM 1 GB DDR4 zajišťují výkon a svižné reakce.
Tuner
Přijímač obsahuje vestavný DVB-S2X tuner.
Design
LED stavová dioda na předním panelu signalizuje stav přijímače.
Možnosti sledování
PULSe 4K MINI umožňuje dekódování dvou programů z CI modulu v reálném čase.
Distribuce obsahu
PULSe 4K MINI poskytuje distribuci obsahu pro TV a další tři přístroje.
Úložiště
Přijímač umožňuje nahrávání pořadů na microSD kartu nebo interní HDD.
Ovládání
Přijímač lze ovládat pomocí mobilního telefonu, tabletu nebo dálkového ovládání.
Technické údaje
- CPU: ARM Cortex A53 (ARMv7) čtyřjádrový procesor, 15.000 DMIPS
- Paměť RAM: 1 GB DDR4
- Paměť Flash: 8 GB SPI NOR
- Tuner: 1x DVB-S/S2X tuner Si2166D (satelitní příjem)
- Podpora rozlišení: 576p, 720p, 1080i, 1080p, 2160p
- Výstup: HDMI 2.0a
- Podpora: H.265 kodek
- Sloty: 1x CI/CI+ slot, 1x čtečka karet, 1x čtečka microSD karet
- USB: 1x USB 2.0, 1x USB 3.0
- LAN: 10/100 Mbit/s
- Spotřeba energie: 0,5 W v pohotovostním režimu
- Příkon v provozu: 20 W (max.)
- Externí napájení: 12 V / 2 A
- Rozměry: 145 x 109 x 46 mm
- Hmotnost: 355 g
Obsah balení
- Přijímač AB PULSe 4K MINI (1x DVB-S2X)
- Dálkové ovládání včetně 2x AA baterie
- HDMI kabel
- IR čidlo pro dálkové ovládání
- Napájení adaptér 12 V/2 A
- CZ/SK/EN/PL/DE manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.