ACER NTB Nitro 5 (AN515-56-5057) - i5-11300H, 15.6" FHD IPS 144Hz, 8GB, 512SSD, GeForce GTX 1650 4GB, W10H, Černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nitro 5 (AN515-56-5057)
Part Number: NH.QAMEC.005
Procesor
Výrobce procesoru: Intel
Typ procesoru: Core™ i5
Model procesoru: i5-11300H
Rychlost procesoru: 3.10 GHz
Jáder procesoru: 4
Zobrazení a grafika
Výrobce grafického řadiče: NVIDIA
Výrobce grafického řadiče: GeForce GTX 1650
Kapacita grafické paměti: 4 GB
Technologie grafické paměti: GDDR6
Dostupnost grafické paměti: Vyhrazená
Velikost obrazovky: 39.6 cm (15.6")
Typ obrazovky: LCD
Technologie obrazovky displeje: ComfyView, IPS
Režim obrazovky: FHD IPS 144 Hz SlimBezel
Technologie podsvícení: LED
Rozlišení obrazovky: 1920 x 1080
Paměť
Standardní paměť: 8 GB
Technologie paměti: DDR4 3200MHz
Počet paměťových slotů celkem: 2
Čtečka paměťových karet: Ne
Uložiště
Konfigurace jednotky SSD: 1 x 512 GB
Celková kapacita jednotky SSD: 512 GB
Počet paměťových slotů celkem: 2 (M.2 + HDD upgrade kit)
Typ optické mechaniky: Ne
Síť a komunikace
Standard bezdrátové sítě LAN: Wifi 6 2x2 AX
Technologie Ethernet: Gigabit Ethernet
Bluetooth 5.0: Ano
Integrovaná zařízení
Mikrofon: Ano
Kamera: 1280 x 720
Čtečka otisků prstů: Ne
Počet reproduktorů: 2
Režim zvuku: Stereo
Rozhraní/porty
HDMI 2.0: Ano
Celkový počet portů USB: 4
USB Type-C™ 3.2 Gen 2 (up to 10 Gbps): 1
USB 3.2 Gen1: 3
Síť (RJ-45): Ano
Software
Operační systém: Windows 10 Home
Výbava
Podsvícená klávesnice: Ano
Numerická klávesnice: Ano
Informace o baterii
Počet článků: 4-články
Chem. složení baterie: Lithium-iontový (Li-Ion)
Kapacita akumulátoru: 3560 mAh
Max. doba chodu na baterii: 11 hodin
Popis napájení
Maximální výkon zdroje napájení: 180 W
Fyzické charakteristiky
Barva: Černá
Výška: 23.90 mm
Šířka: 363.4 mm
Hloubka: 255 mm
Hmotnost (přibližná): 2.3 kg
Ostatní
Red Backlight KB: Ano
Dual fans with Acer CoolBoost: Ano
NitroSense app: Ano
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.