Ajax DoorProtect Plus black (9996)
1 779 Kč
1 484 Kč
1 226 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ajax DoorProtect Plus Black (9996)
Univerzální detektor otevření okna dveří s otřesovým senzorem
Ajax DoorProtect Plus je vybaven miniaturními high-end senzory a bezdrátovou komunikací. To umožňuje zabezpečení oken a dveří na několika podlažích budovy.
Maximální výkon
Bezdrátová technologie Jeweller umožňuje komunikaci s Ajax Hubem až na vzdálenost 1 000 m v otevřeném prostoru nebo přes několik podlaží výškové budovy.
Vestavěný akcelerometr pro detekci vibrací, nárazů a úhlu náklonu vůči zemi.
NC kontakt pro připojení externího detektoru.
Ochrana proti selhání a sabotáži
Autentizace pro ochranu proti narušení.
Kryt detektoru je chráněn proti sabotáži.
Nastavitelný interval kontroly připojených komponentů v rozmezí 12 až 300 sekund.
Vybaven systémy pro detekci a potlačení rušení pro maximální ochranu systému proti narušení.
Šifrovaná komunikace.
Bezchybný provoz
Spolehlivý high-end jazýčkový kontakt vyrobený ve Spojeném království s více než 1 000 000 spínacími cykly bez selhání.
Úspora energie díky automatické regulaci vysílacího výkonu v závislosti na vzdálenosti od Ajax Hubu.
Obousměrná komunikace s Ajax Hubem pro snadné testování a nastavení.
Výdrž baterie až 5 let.
Jednoduchá instalace na profesionální úrovni
Instalace pomocí držáku SmartBracket bez nutnosti demontování krytu detektoru.
Detekční zóny a kvalitu připojení je možné vzdáleně otestovat prostřednictvím mobilní aplikace.
Silný magnet umožňuje spolehlivou detekci otevření až na vzdálenost 20 milimetrů.
Technologický skvost
Miniaturní rozměry a silný magnet umožňují ochranu všech typů oken a dveří.
Technická specifikace:
- Typ detektoru: Bezdrátový
- Detekční element: Jazýčkový kontakt, magnet, akcelerometr
- Použití: Vnitřní prostory
- Montáž: Povrchová
- Detekční vzdálenost: Až 10 mm (menší magnet), 20 mm (větší magnet)
- Náklon spuštění poplachu: Min. 5° a více (nastavitelný)
- Citlivost detekce otřesu: Nastavitelná (3 úrovně)
- Funkce ignorování prvního otřesu: Ano
- Připojení externího detektoru: Ano (1x NC kontakt)
- Výkon rádiového signálu: 8.76 dBm / 7.52 mW (max. 20 mW)
- Komunikační protokol: Jeweller (868.0 - 868.6 MHz)
- Dosah rádiového signálu: Až 1 200 m (v otevřeném prostoru)
- Napájení: 1x baterie CR123A 3 V DC
- Výdrž baterie: Až 5 let
- Provozní teplota: 0 °C ~ +50 °C
- Provozní vlhkost: Až 80 %
- Rozměry: 90 x 20 mm
- Hmotnost: 29 g
- Stupeň zabezpečení: 2 - nízké až střední riziko
- Třída prostředí: I. - vnitřní
- EAN kód: 0856963007958
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.