Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor

- 12%

ilustrační foto

Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
Obj. číslo
32122271
OEM
IT88S
Výrobce
Akuvox
Věrnostní body: 520
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor

IT88S od Akuvoxu je multifunkční komunikační monitor s Androidem. Je vybavený 10" kapacitním dotykovým displejem. Umožňuje vysoce kvalitní hlasovou a video komunikaci s ostatními dveřními video telefony Akuvox. Lze do něj instalovat běžné Android aplikace pro zobrazení obrazu z kamerových systémů, ovládání chytrých domácností, zabezpečovacích systémů a mnoho dalšího.

Specifikace

  • Přední panel: slitina hliníku
  • RAM / ROM: 2 GB / 8 GB
  • Displej: 10" dotykový kapacitní IPS LCD
  • Paměťový slot na Micro SD
  • Port RS485
  • Dvě relé
  • Vstup na zvonek
  • Osm IO
  • Mikrofon: -26dB
  • Duální reproduktory, 4Ω / 3W
  • Ethernetové porty: 1xRJ45, 10/100Mbps adaptivní
  • 802.3af Power-over-Ethernet
  • 12V DC konektor (pokud nepoužíváte PoE)
  • Instalace: Nástěnná nebo stolní
  • Rozměry: 251 x 182,5 x 29,75 mm
  • Pracovní vlhkost: 10~90%
  • Pracovní teplota: -10°C ~ +45°C

Displej

  • Režim zobrazení: Normálně černá, transmisivní
  • Velikost LCD: 10 palců (úhlopříčka)
  • Poměr stran: 16:10
  • Rozlišení: 1280x800
  • Kontrastní poměr: 900:1
  • Svítivost: 350 cd/m2
  • Pozorovací úhel: 80° vlevo, 80° vpravo, 80° nahoře, 80° dole

Audio a video

  • SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261)
  • Úzkopásmový zvukový kodek: G.711a, G.711µ, G.729
  • Širokopásmový zvukový kodek: G.722
  • DTMF: In-band, out-of-band, DTMF (RFC2833), SIP Info
  • Zrušení echa
  • Rozpoznávání hlasové aktivity
  • Komfortní generátor hluku
  • Automatické ovládání zisku
  • Formáty streamování: H.263 & H.264

Hlasový asistent

  • Vzdálenost až 5m
  • Přesnost rozpoznání hlasu 95%
  • Pouze angličtina
  • Ochrana soukromí pomocí nativních hlasových dat

LAN a administrace

  • statická IP adresa nebo z DHCP
  • NTP server pro nastavení času
  • Podpora protokolů: IPv4, IPv6, HTTP, HTTPS, FTP, TFTP, SNMP, DNS, SNTP, RTSP, SRTP, RTP, TCP, UDP, TLS, ICMP, DHCP, ARP
  • Auto-provisioning: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
  • Konfigurace: web management, dotykový LCD nebo auto provisioning

SIP

  • SIP v1 (RFC2543)
  • SIP v2 (RFC3261)
  • 2 SIP účty

Parametry

Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28896 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.