Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Akuvox IT88S Smart Android Indoor Monitor
IT88S od Akuvoxu je multifunkční komunikační monitor s Androidem. Je vybavený 10" kapacitním dotykovým displejem. Umožňuje vysoce kvalitní hlasovou a video komunikaci s ostatními dveřními video telefony Akuvox. Lze do něj instalovat běžné Android aplikace pro zobrazení obrazu z kamerových systémů, ovládání chytrých domácností, zabezpečovacích systémů a mnoho dalšího.
Specifikace
- Přední panel: slitina hliníku
- RAM / ROM: 2 GB / 8 GB
- Displej: 10" dotykový kapacitní IPS LCD
- Paměťový slot na Micro SD
- Port RS485
- Dvě relé
- Vstup na zvonek
- Osm IO
- Mikrofon: -26dB
- Duální reproduktory, 4Ω / 3W
- Ethernetové porty: 1xRJ45, 10/100Mbps adaptivní
- 802.3af Power-over-Ethernet
- 12V DC konektor (pokud nepoužíváte PoE)
- Instalace: Nástěnná nebo stolní
- Rozměry: 251 x 182,5 x 29,75 mm
- Pracovní vlhkost: 10~90%
- Pracovní teplota: -10°C ~ +45°C
Displej
- Režim zobrazení: Normálně černá, transmisivní
- Velikost LCD: 10 palců (úhlopříčka)
- Poměr stran: 16:10
- Rozlišení: 1280x800
- Kontrastní poměr: 900:1
- Svítivost: 350 cd/m2
- Pozorovací úhel: 80° vlevo, 80° vpravo, 80° nahoře, 80° dole
Audio a video
- SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261)
- Úzkopásmový zvukový kodek: G.711a, G.711µ, G.729
- Širokopásmový zvukový kodek: G.722
- DTMF: In-band, out-of-band, DTMF (RFC2833), SIP Info
- Zrušení echa
- Rozpoznávání hlasové aktivity
- Komfortní generátor hluku
- Automatické ovládání zisku
- Formáty streamování: H.263 & H.264
Hlasový asistent
- Vzdálenost až 5m
- Přesnost rozpoznání hlasu 95%
- Pouze angličtina
- Ochrana soukromí pomocí nativních hlasových dat
LAN a administrace
- statická IP adresa nebo z DHCP
- NTP server pro nastavení času
- Podpora protokolů: IPv4, IPv6, HTTP, HTTPS, FTP, TFTP, SNMP, DNS, SNTP, RTSP, SRTP, RTP, TCP, UDP, TLS, ICMP, DHCP, ARP
- Auto-provisioning: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
- Konfigurace: web management, dotykový LCD nebo auto provisioning
SIP
- SIP v1 (RFC2543)
- SIP v2 (RFC3261)
- 2 SIP účty
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.