Akuvox R20A MINI dveřní SIP interkom
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Akuvox R20A MINI dveřní SIP interkom
EAN: 6933964802387
Popis
Interkom Akuvox R20A je moderní SIP dveřní komunikátor. Vybaven širokoúhlou kamerou, čtečkou karet a jedním tlačítkem. Umožňuje snadné sledování vstupního prostoru a pohodlné řízení vstupu.
Charakteristika
- Širokoúhlý fotoaparát: 120 °
- PoE (IEEE802.3af, Power-over-Ethernet)
- Obousměrná audio komunikace přes IP sítě s funkcí Echo Cancel
- V souladu se standardem SIP
- V souladu s normou ONVIF
Vlastnosti
- Materiál těla: slitina zinku
- Kamera: 3m pixely, automatické osvětlení
- Tlačítko: 1 tlačítko volání
- G-senzor
- Infračervený snímač
- RS485
- Čtečka RF karet: 13,56 MHz a 125 kHz
- Výstupní relé: 2 výstupní relé pro otvírač dveří
- IEEE 802.3af Power-over-Ethernet
- 12V DC konektor (pokud nepoužíváte PoE)
- Voděodolný a prachotěsný: IP65
- Instalace: nástěnná nebo pod omítku
- DIM na stěnu: 90x145x58mm
- DIM pod omítku: 102x161,5x73mm
SIP
- SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261)
- Audio kodeky: G.711a, G.711µ, G.722, G.729
- Video kodeky: H.264
- Kvalita řeči: Audio 7 kHz
- Zrušení ozvěny
- Rozpoznávání hlasové aktivity
- Komfortní generátor šumu
Video
- Rozlišení: až 720p
- Maximální rychlost přenosu snímků: 720p - 30 snímků za sekundu
- Vysoce intenzivní infračervené LED diody pro osvětlení obrazu v tmavých hodinách s vnitřním světelným senzorem
- Kompatibilní s komponentami 3.PartyVideo, např. NVR
Vstup
- Relé řízené individuálně tóny DTMF
- Fotoaparát je trvale funkční
- Vyvážení bílé: auto
- Režim automatického noci s osvětlením LED
- Minimální osvětlení: 0.1LUX
Síť
- Ethernetový port 1x10 / 100 Mb / s
- Podpora protokolů: IPv4, HTTP, HTTPS, FTP, SNMP, DNS, NTP, RTSP, RTP, TCP, UDP, ICMP, DHCP, ARP
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.