AOC MT IPS LCD WLED 23, 8" 24G2U5/BK - IPS panel, 1ms, 1920x1080, D-Sub, HDMI, DP, USB, repro, pivot
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
1ms odezvy pixelů
Doba odezvy pixelů 1 ms znamená rychlost bez rozmazávání pro vylepšené herní zážitky. Akce s rychlým pohybem a dramatické přechody budou vykreslovány plynule bez obtěžujících efektů zdvojeného obrazu. Vyberte si správnou cestu k úspěchu a nedovolte, aby vás zastavil pomalý displej.
Minimální rušení rámečkem pro maximální herní stanici
Rozšiřte svůj pohled postavením více monitorů vedle sebe. Úzký okraj a bezrámečkový design znamenají minimální obtěžování rámečkem a dokonalou herní stanici.
Obnovovací frekvence 75 Hz:
Získejte výhodu nad ostatními! Při obnovovací frekvenci 75 Hz se na panelu zobrazuje 75 snímků za sekundu. Monitory s obnovovací frekvencí 75 Hz mají o 25 % rychlejší zobrazování snímků oproti většině základních monitorů nabízejících frekvenci 60 Hz. Současně však stále zůstávají cenově dostupné a poskytují dodatečné snímky, které hráči potřebují k tomu, aby porazili své soupeře.
Technické specifikace
- Barva: Černá
- Úhlopříčka (palce): 23.8 inch
- Rozlišení: 1 920 × 1 080
- Obnovovací frekvence: 75 Hz
- Doba odezvy (MPRT): 1 ms
- Typ panelu: IPS
- Podsvícení: WLED
- Poměr stran: 16 : 9
- Jas (typický): 250
- Kontrast (dynamický): 80M : 1
- Kontrast (statický): 1000 : 1
- Rozteč obrazových bodů: 0.2745
- Aktivní plocha obrazovky (výška x šířka): 527,04(H)mm X 296,46(V)mm mm
- Pozorovací úhel (CR10): 178/178 o
- Počet zobrazovaných barev: 16,7 milionu
- Typ rámečku: Frameless
- Hmotnost bez stojanu: 2.95 kg
- Frekvence zobrazování: VGA/DP1.2/HDMI1.4 : 30 -160KHz (H) VGA : 50 -146 Hz (V) DP1.2/HDMI1.4 :48-146Hz (V)
- OSD jazyky: EN, FR , ES, PT, DE, IT, NL, SE, FI, PL ,CZ, RU, KR, CN (T), CN (S), JP
- Tvrzené sklo: 3H
- Připojení: HDMI 1.4 x 2, DisplayPort, VGA
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.