Birch LCD-50 Zákaznický grafický displej, barevný TFT-LCD, 5", černý, USB/RS232
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Pokrok nezastavíte, textovým zákaznickým displejům začíná zvonit hrana. Nahrazují je grafické barevné LCD displeje, jedním z prvních je Birch PD500 - zákaznický alfanumerický TFT-LCD displej za příznivou cenu.
Obsah balení: Vlastní zařízení, Komunikační kabel USB
Hmotnost: 0.5kg
Birch PD500 je zákaznický alfanumerický TFT-LCD barevný displej k pokladním, poštovním a jiným přepážkám za příznivou cenu. Zobrazuje až 80 znaků ve čtyřech řádcích. Ovládání je prostřednictvím rozhraní USB nebo RS232 standardním příkazovým jazykem podle Vašeho výběru (LD220, DSP800, UTC/S, ESC/POS, AEDEX, CD5220 a další). Jeho hlavici lze horizontálně otočit až o 355°.
Funkcionalita a ovládání
Komunikační rozhraní USB, USB-VCP, RS232
Písma 95 Alphanumeric, 32 international characters
Počet znaků 80 znaků (20 znaků x 4 řádky), 40 znaků (20 znaků x 2 řádky)
Typ displeje 5” TFT-LCD color, Panel 113,5 x 65,5 x 40 mm
Velikost písma Šířka: 5.25mm, Výška: 8mm
Jazyková podpora CP437, KATAKANA, CP850, CP860, CP863, CP868, CP857, CP866, CP852, CP737, CP858, CP864, WCP1250-53, WCP1255, WCP1257-8
Příkazová sada ESC/POS, EMAX (AEDEX), UTC/S, UTC/P, DSP800, CD5220, AMD787/788 , 15 kinds, E.g LD220, LOGIC CONTROL etc
Jas >350cd/m2
Optické
Rozlišení 480*272 / 800*480, character font 24*48 / 40*80 dot matrix
Maximální šikmý úhel 135°
Elektrické
Napájení 5 VDC ~ 24 VDC
Mechanické
Rozměry Šířka: 89mm, Výška: 13.5mm, Délka: 126mm
Váha 600g
Maximální úhel otočení 355°
Ostatní
Certifikace CE, FCC, RoHS
MTBF (střední doba mezi poruchami) 30000hr
Kód u výrobce: PD-500-I
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.