Bixolon SRP-350plusIII, USB, Ethernet, cutter, black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
receipt printer, direct thermal, 7 dots/mm (180 dpi), media width (max.): 80 mm, print width (max.): 72 mm, roll diameter (max.): 83mm, 300 mm/s, USB (type B), Ethernet, drawer kickout, cutter, BXL/POS, incl.: power supply unit, power cable, receipt roll, colour: black
Bixolon SRP-350PLUSIII je termální tiskárna účtenek, která vyniká rychlostí tisku až 250mm/sec. Její rozlišení 180 DPI je dostatečné pro použití v retailu, pohostinství, ale i v jiných oborech. Tiskárna je osazena USB a LAN portem.
Print Method Direct Thermal Print Speed 200 mm/sec Print Resolution 180 dpi Print Width Up to 72 mm Sensor Paper End, Paper Near End, Cover Open
Media Characteristics Media Type Receipt Media Width 80 mm Media Roll Diameter Up to 83 mm Media Thickness 0.062 ~ 0.075 mm Supply Method Easy Paper Loading
Physical Characteristics Dimensions (W x L x H) 145 x 203 x 146 mm (5.70 x 7.99 x 5.74 inch) Weight 1.65 kg (3.63 lbs.) Power Energy Star Certified, External Power Adaptor 100-240V AV, 50/60Hz Drawer Port 2 ports (via y-type adaptor)
Memory 64 Mbit SDRAM, 16 Mbit FlashROM NV Image Memory 256 Kbytes (mono) 128 Kbytes (color) Receive Buffer 4 Kbytes User Define Buffer 12 Kbytes Interface USB V2.0 HS, Ethernet
Environment Characteristics Temperature Operating: 0~45? (32~113?) Storage: -20~60? (-4~140?) Humidity Operating: 10 ~ 80% RH Storage: 10 ~ 90% RH
Reliability Printer Unit (MCBF) 70 Million Lines TPH 150 km Auto Cutter 1.8 Million Cuts
Software Emulation BXL / POS Driver / Utility Windows Driver, OPOS Driver, JPOS Driver, Linux CUPS Driver, Mac Driver, Virtual COM USB/Ethernet Driver, Utility Program SDK iOS SDK, Android SDK
Fonts / Graphics / Symbologies Character Size Font A: 12×24 Font B: 9×17 Font C: 9×24 KOR, CHN, JPN: 24x24 Characters Per Line Font A: 42 Font B, C: 56 KOR, CHN, JPN: 21 Character Sets Alphanumeric: 95 Extended Graphics:128×37 page International: 32 Graphics Supporting user-defined fonts, graphics, formats, and logos Barcode Symbologies 1D: Coda Bar, Code39, Code93, Code128, EAN-8, EAN-13, ITF, UPC-A, UPC-E 2D: PDF417, QR Code
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.