BROTHER tiskárna štítků PT-P900W - 36mm, pásky TZe, WIFI, Profesionální PC Tiskárna Štítků
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
PT-P900W
Profesionální PC tiskárna štítků s integrovanou Wi-Fi
S touto dokonale vybavenou a rychlou tiskárnou je možné vytvářet vlastní odolné štítky v mnoha barevných kombinacích a šířkách. Štítky je možné navrhovat na vašem PC, Macu, tabletu nebo telefonu a poté tisknout přes USB nebo Wi-Fi. Štítek je možné opatřit čárovým kódem, logem, obrázkem nebo rámečkem. Štítky je také možné tisknout hromadně přímo z databázového souboru. Tiskárna je vybavena pokročilým nožem odstřihu s funkcí snadného odlepení štítku. Pro kompletní mobilní řešení je volitelně k dispozici nabíjecí bateriová základna.
Vlastnosti a specifikace
Obecné
Typ přístroje | stolní, připojitelné k PC |
---|---|
Maximální šířka pásky | 36 mm |
Typ odstřihu | poloodstřih, auto |
Technologie | termotransferová |
Možnosti připojení
Sériový port | ano (vyžaduje kabel) |
---|---|
USB rozhraní | USB 2.0, 3.0 Full Speed (Windows), USB 2.0 Full Speed (Mac) |
Wi-Fi Direct | IEEE 802.11n |
Rozhraní bezdrátové sítě Wi-Fi | IEEE802.11b (Ad-Hoc Mode), IEEE802.11b/g/n (Infrastructure Mode) |
Rozměry a hmotnost
Rozměry | 118 x 192 x 146 (Š x H x V) mm |
---|---|
Hmotnost zařízení | 1,48 kg |
Životní prostředí
Ekologický štítek Energy Star | ano |
---|
V balení
Napájecí adaptér | ano |
---|---|
Kabel k napájecímu adaptéru | ano |
Kazety s páskou | TZe-261: bílá laminovaná páska, černý potisk, šířka 36 mm, délka 8 m |
USB kabel | ano |
Příručka uživatele | ano |
Záruční list | ano |
Operační systémy a programy
Podporované OS | Windows 10 / 8 / 7 / Vista (32-bit a 64-bit verze) Windows Server 2012 R2 / 2012 / 2008 R2 / 2008 Mac OS X 10.9 - 10.11 Linux |
---|
Program pro návrh štítků
Razítko data a času | datum a čas |
---|---|
Stáhnout obsah z cloudu Brother | ano |
Fonty | všechny instalované TrueType fonty |
Rámečky | 154 |
Podpora formátu obrázku | DIB, GIF, ICO, JPG, PNG, TIFF, WMF |
Orientace štítku | horizontální, vertikální |
Jazyky | angličtina, němčina, francouština, dánština, italština, španělština, portugalština, dánština, norština, švédština, finština, maďarština, čeština, polština, rumunština, slovinština, slovenština, chorvatština, ruština, turečtina, brazilská portugalština, japonština, čínština |
Detekce barvy pásky | ano |
Detekce velikosti pásky | ano |
Zarovnání textu | na střed, do bloku, doleva, doprava |
Styly písma | Tučné písmo, Invertovat, Kurzíva, Normální, Stín, Světlý stín, Obklopit |
Vertikální tisk | ano |
Spotřební materiál a příslušenství
Kazeta s páskou | TZe, HGe, HSe, FLe |
---|---|
Šířky pásky | 6, 9, 12, 18, 24, 36 mm |
Záruka
Záruční doba | 36 měsíců po bezplatné registraci |
---|
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.