Canon I-SENSYS X C1333I bundle s tonery
23 929 Kč
21 617 Kč
17 865 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon I-SENSYS X C1333I: Kompaktní a výkonné multifunkční zařízení
Canon I-SENSYS X C1333I je vysoce kvalitní a kompaktní barevné multifunkční zařízení A4. Nabízí možnost připojení ke cloudu pro bezproblémovou integraci do vaší kanceláře.
Bezproblémová integrace a vylepšená správa sítě
Rozšiřte svou tiskovou skupinu díky bezproblémové integraci a vylepšené správě sítě.
Optimalizovaná produktivita
Zrychlete práci na každodenních úkolech a zvyšte produktivitu snadným přizpůsobením ovládacího panelu zařízení.
Rozšířené možnosti připojení
Zvyšte efektivitu pracovních postupů při práci na dálku díky připojení ke cloudu a k mobilním zařízením.
Centrální ovládání
Bezproblémová integrace do stávajícího řízení správy uživatelů a řešení vzdálené údržby.
Zabezpečení dokumentů
Chraňte svá zařízení, dokumenty a síť pomocí robustních bezpečnostních funkcí, které pomáhají předcházet ztrátě dat a ohrožení zabezpečení.
Flexibilní práce
Kompaktní, prostorově úsporný design umožňuje snadné umístění do libovolně uspořádané kanceláře.
Specifikace
Všeobecné specifikace
- Typ zařízení: Barevné laserové multifunkční zařízení
- Dostupné funkce: Tisk, kopírování a skenování
Specifikace tisku
- Rychlost tisku: Jednostranně: až 33 str./min (A4), až 60 str./min (A5 na šířku) Oboustranně: až 29,5 obr./min (A4)
- Typ tisku: Barevný laserový tisk
- Rozlišení tisku: 1 200 × 1 200 dpi
Specifikace kopírování
- Rychlost kopírování: Jednostranně (A4): až 33 str./min Oboustranně (A4): až 29 obr./min
- Rozlišení kopírování: Až 600 × 600 dpi
Specifikace pro skenování
- Typ: Barevně
- Rozlišení skenování: Optické: až 600 × 600 dpi Rozšířené: až 9 600 × 9 600 dpi
Práce s médii
- Typ skeneru: Sklo skeneru, oboustranný automatický podavač dokumentů (jednoprůchodový)
- Vkládání papíru (standardní): Zásobník na 250 listů Víceúčelový zásobník s kapacitou 50 listů Automatický podavač dokumentů na 50 listů
Rozhraní a software
- Typ rozhraní: USB 2.0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE TX/1000Base-T, Wi-Fi – 802.11b/g/n, bezdrátové přímé připojení
- Kompatibilní operační systémy: Windows 11 / 10 / 8,1 / Server 2022 / Server 2019 / Server 2016 / Server 2012R2 / Server 2012 / Server 2008R2 / Server 2008 Mac OS X (10.12 nebo novější) Linux
Obecné vlastnosti
- Doporučený měsíční objem tisku: 750 až 4 000 stran za měsíc
- Pracovní zatížení: Maximálně 50 000 stran za měsíc
- Rychlost procesoru: 1 200 MHz × 2
Spotřební materiál
- Kazety: TONER T12, černá (7 400 stran) TONER T12, azurová (5 300 stran) TONER T12, purpurová (5 300 stran) TONER T12, žlutá (5 300 stran)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.