CARNEO IR700, Internetové rádio, DAB+, FM, BT, black
2 838 Kč
2 345 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Internetové rádio CARNEO IR700
Objavte svět hudby s CARNEO IR700. Toto kompaktní internetové rádio je ideální pro každý domov.
Design a vlastnosti
IR700 kombinuje špičkovou reprodukci zvuku s elegantním designem. Disponuje 2,4" barevným displejem, který zobrazuje informace o skladbě, obal alba, obrázky a počasí.
Přehrávání hudby
Přehrávání hudby je možné přes Bluetooth, USB, WIFI, AUX. Můžete tak streamovat vlastní podcasty, internetová rádia nebo hudební sbírky přímo z vašeho smartphonu nebo tabletu.
Možnosti příjmu
IR700 nabízí tři možnosti příjmu: internetové rádio, FM rádio a bluetooth reproduktor. S internetovým rádiem zažijete svět hudby ve špičkové kvalitě.
Připojení
Připojení k internetu je možné bezdrátově přes WLAN. Díky dvoupásmové frekvenci 2,4 Ghz a 5 Ghz zařízení vždy vysílá a přijímá nejlepší dostupnou frekvencii.
Ovládání
Ovládání je možné pomocí tlačítek nebo dálkového ovladače. Můžete tak ovládat své zařízení pohodlně z pohovky.
Budík
Startujte den s vaší oblíbenou stanicí. IR700 disponuje dvěma paměťovými sloty budíku, které lze nastavit dle vašich potřeb.
Specifikace produktu
- Bluetooth verze: 5.0
- Výkon : RMS 5W
- FM rádio
- Připojení: Bluetooth, Wifi
- Podpora formátu hudby pro port USB: MP3
- Barva: černá
- Napájení: AC adaptérem
- Frekvenční odezva: 120Hz ~ 20KHz
- SNR: ≥70 dBA
- Zkreslení: ≤ 1 %
- Rozměry: 210 mm * 100 mm * 105 mm
- Materiál: ABS plast
Obsah balení
- 1 * Rádio Carneo IR700
- 1 * USB a AUX kabel
- 1 * Uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.