CONNECT IT Combo bezdrátová černá klávesnice + myš, CZ + SK layout
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CONNECT IT Combo bezdrátová černá klávesnice + myš
Určena pro domácí i profesionální použití. Tento set je optimalizován pro vysokozátěžové použití v kancelářích a firmách, stejně jako pro pohodlné domácí použití.
CZ + SK layout
Set je vybaven CZ+SK lokalizací, tedy českými a slovenskými znaky.
13 multimediálních kláves
Tento set disponuje 13 multimediálními klávesami, které urychlí jakoukoliv práci na počítači.
Výškově polohovatelná klávesnice
Klávesnice je výškově polohovatelná, což umožňuje pohodlné a ergonomické nastavení.
Nízký profil kláves
Nízký profil kláves zaručuje maximální pohodlí i při dlouhodobém použití a pomáhá proti únavě zápěstí.
1 nano přijímač pro obě zařízení
Set obsahuje 1 nano přijímač pro obě zařízení, což šetří USB-A porty na vašem počítači.
Baterie v balení
Set obsahuje 2 tužkové baterie (1x AA + 1x AAA) pro napájení zařízení.
Specifikace:
- Bezdrátová technologie: 2.4 GHz
- Provozní dosah nano přijímače: až 10 m
- Kompatibilita: Windows XP/Vista/7/8/10/ a Mac OS X
- Napájení (klávesnice): 1 × AAA baterie
- Napájení (myš): 1 × AA baterie
- Vstupní napětí: 1.5 V
- Vstupní proud: <10 mA
- Barva: černá
Rozměry:
- Klávesnice bez výškového polohování (D × H × V): 436 x 191 x 24 mm
- Klávesnice s výškovým polohováním (D × H × V): 436 x 191 x 32 mm
- Myš (D × Š × V): 105 x 71 x 40 mm
- Nano přijímač (D × Š × V): 19 x 14,5 x 6,5 mm
Hmotnosti:
- Klávesnice včetně baterií: 475 g
- Myš včetně baterií: 76 g
- Nano přijímač: 2 g
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.