DELL PC Precision 3460 SFF/300W/TPM/i7-12700/16GB/512GB SSD/Nvidia T1000/Kb/W10Pro+W11Pro Licence/3Y PS NBD
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Technické parametre
Procesor | Acceleration i7-12700 (25MB cache, 12 core (8P+4E), 2.1 to 4.9GHz (65W)) TDP |
Pamäť | 16 GB, 2 x 8 GB, DDR5, 4800 MHz |
Pevný disk | 512 GB, M.2, Gen 4 PCIe NVMe, SSD, Class 40 |
Chassis | Precision 3460 SFF with 300W up to 92% efficient (80 Plus Platinum) PSU (System Fan), TPM |
Grafická karta | NVIDIA Quadro T1000, 4 GB GDDR6, low profile, 4 mDP to DP adapters |
PalmRest | - |
Cam/Mic | - |
Optical Drive | 8x DVD+/-RW 9.5mm Optical Disk Drive |
Pripojenie | No Wireless LAN Card (no WiFi enablement) |
WWAN | - |
Klávesnica | Dell Wired Keyboard-KB216 - Slovakian (QWERTZ) - Black |
Myš | Dell Optical Mouse-MS116 - Black |
Batérie a napájanie | - |
Operačný systém | Windows 10 Pro (Windows 11 Pro license included), English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak |
Anti Virus | No anti-virus software |
Farba | Black |
Záruka | 3Y ProSpt |
Konektivita
1. Optical disk drive (optional)
2. Power button 3. SD card reader (optional) 4. Universal audio jack 5. USB 2.0 Type A 6. USB 2.0 Type A 7. USB 3.2 Gen 2 Type A (10Gbps) 8. USB 3.2 Gen 2x2 Type-C with PowerShare (20Gbps) 9. Line in/out re-tasking jack
10. (3) DisplayPort 1.4 11. USB 3.2 Gen 2 Type A (10Gbps) 12. (3) USB 3.2 Gen 1 Type A (5Gbps) 13. (2) USB 2.0 Type A 14. Expansion card slots 15. Power connector 16. Power supply diagnostic LED 17. Release latch
18. (2) Optional ports (VGA, HDMI 2.0, DP++ 1.1, USB 3.2 Gen 2 Type C w/DP-Alt mode) 19. Lock slot 20. RJ45 ethernet port 21. Padlock loop |
Rozmery a hmotnosť
1. Height: 11.42 in. (290 mm) 2. Width: 3.65 in. (92.6 mm) 3. Depth: 11.53 in. (292.8 mm) |
Weight (minimum): 8.52 lbs. (3.87 kg) Weight (maximum): 11.86 lbs. (5.38 kg) |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.