Delso DEF 223 černá Elektrická výškově nastavitelná podnož

ilustrační foto

Delso DEF 223 černá Elektrická výškově nastavitelná podnož
Delso DEF 223 černá Elektrická výškově nastavitelná podnož
Delso DEF 223 černá Elektrická výškově nastavitelná podnož
Delso DEF 223 černá Elektrická výškově nastavitelná podnož
Delso DEF 223 černá Elektrická výškově nastavitelná podnož
Obj. číslo
31333659
OEM
DEF223 černá
Výrobce
DELSO
Věrnostní body: 3474
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Už Vás nebaví práce vsedě? Díky výškově nastavitelné podnoži DEF 223 můžete u práce také stát. A nejen to! Věděli jste, že standardní výška pracovního stolu (tj. 75cm) nevyhovuje 90% populace? Díky podnoži lze upravit výšku stolu také pro práci vsedě, čímž předcházíte hrbení zad a krční páteře. Elektrické podnoží DEF 223 stačí pouze namontovat na stávající desku vašeho pracovního stolu. Podnož je dodávána bez desky. Nastavení výšky Výškově nastavitelnou podnož DEF 223 lze nastavit v rozmezí 58 až 123,5 cm a to díky dvěma integrovaným elektromotorům v každé noze. Elektromotory zvládnou posuv při zátěži až 100kg. Pro jaký rozměr pracovní desky je podnož vhodná? Podnož je možné na šířku “roztáhnout” pro desky o šířce 110 – 200cm. Hloubka desky je pak vhodná od 60 do 80cm. Paměťový ovladač Ovládání stolu je velice jednoduché a rychlé. Pro změnu výšky stolu stačí stisknout tlačítko šipky nahoru/dolů a stůl se uvede do pohybu. Velikou výhodou je paměť ovladače, která dokáže uložit až 3 oblíbené uživatelské polohy. Ovladač je vybaven displejem s ukazatelem výšky a automaticky počítá s tloušťkou desky 2,5cm – tzn. pokud je podnož např. v nejnižší možné výšce, bude ovladač ukazovat 60,5cm. Pokud použijete jinou tloušťku desky, musíte s touto “odchylkou” na displeji počítat. Anti-kolizní systém Bezpečnost je vždy na prvním místě a u pohyblivých věcí to platí dvakrát. Podnož je vybavena anti-kolizním systém, který při aktivním nastavování výšky hlídá odpor vlivem vnějšího prostředí. Pokud tedy stůl narazí např. do okenního parapetu, automaticky se zastaví a uvede posuv podnože do opačného chodu. U anti-kolizního systému lze nastavit tři citlivosti, nebo úplně vypnout. ACTIVE mód Člověk je prací občas tak zaměstnaný, že se zapomene i napít, natož aby pravidelně měnil pracovní polohu. Proto představujeme ACTIVE mód, kterým je vybavena každá podnož DEF 223! Co to znamená? Po stisknutí tlačítka “A” na ovladači, aktivujete mód a nastavíte, po jak dlouhé době chcete změnit pracovní polohu (stání/sezení). Po uplynutí nastaveného času vás bude stůl upozorňovat, pomocí pípání, na vypršení časového limitu. Následně stačí změnit polohu, časovač se restartuje a odpočítávání začne od znovu.

Technické parametry el. podnože DEF 223 Počet motorů 2 elektromotory Počet segmentů 3 segmenty Výška zdvihu (bez desky) 58 - 123 cm Pro šířku desky 110 - 200 cm Pro hloubku desky 60-80cm Rychlost zdvihu 38mm/s Nosnost 125kg Rektifikace pro vyladění nerovností podlahy Ano Barva Bílá (RAL9016) / Šedá (RAL7045)/ Černá (RAL9005) Váha netto 32,3kg Váha brutto 35,6kg Rozměr balení 25x20x114,5cm Ovládáč Paměťový Antikolizní systém Ano ACTIVE mód Ano Hlučnost <50dB

Parametry

Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28444 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.