Mobilní tiskárna 5802LD USB/BT, šíře tisku 57mm + prodejní aplikace

- 64%

ilustrační foto

Mobilní tiskárna 5802LD USB/BT, šíře tisku 57mm + prodejní aplikace
Mobilní tiskárna 5802LD USB/BT, šíře tisku 57mm + prodejní aplikace
Mobilní tiskárna 5802LD USB/BT, šíře tisku 57mm + prodejní aplikace
Obj. číslo
3306179
OEM
EET-POS-PRINT
Výrobce
Wintec
Věrnostní body: 65
4 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

POKLADNA JE BEZ PAUŠÁLŮ A POPLATKŮ. JEDNOU KOUPÍTE A MÁTE NAPOŘÁD vč AKTUALIZACÍ

Hotline Telefon je 222 550 302, aktualizace v ceně produktu.

Přenosná kvalitní blue-tooth a USB termotiskárna společně s cenově nejvýhodnější aplikací EET-POS.cz, kterou si prostě nahrajete do svého vlastního zařízení s operačním systémem Android. Nekupujte nic zbytečně navíc.

Tato sestava je vhodná pro situaci, kdy máte své vlastní zařízení, kterým může být klidně i Váš stávající mobilní telefon, a který chcete používat pro evidenci tržeb. V takovém případě potřebujete aplikaci, a také tiskárnu. Nákupem tohoto balíčku obě tyto komponenty získáte a to zcela bez dalších paušálních poplatků.

Aplikace je „štíhlá“ – má nízké nároky na výkon HW a na datovou komunikaci, proto i na starším zařízení s největší pravděpodobností bude fungovat skvěle. Splňuje požadavky pro práci on-line i off-line.

Díky této mobilní tiskárně účtenek 5802LD se ve vašem obchodě fronty tvořit nebudou. Přenosnou tiskárnu propojíte se svou pokladnou pomocí USB kabelu či přes bluetooth. Účtenky tisknete na kotoučky termopapíru o šířce 57 mm.

Pro koho je mobilní tiskárna 5802LD určena?

Pro své kompaktní rozměry je tato bluetooth tiskárna ideální ke všem mobilním pokladnám, které jsou určeny jak pro prodej na menších prodejnách, tak na stáncích. Tiskárna se však vejde i do kapsy, takže ji využijí všichni dopravci, kteří potřebují tisknout účtenky přímo zákazníkům a pokladnu pro vozí v autě.
malé prodejny
stánkový prodej
dopravci

EET-POS.cz je přehledná pokladní aplikace pro Android - bez měsíčních poplatků. Tento osvědčený pokladní software pro maloobchod a služby si nehraje na žádné složitosti, používá jasně a logicky to, na co jsou pokladní zvyklí z „tlačítkových“ pokladen, z běžného pokladního software.

Aplikace je „štíhlá“ – má nízké nároky na výkon HW a na datovou komunikaci.
Aplikace je vyvinuta pro české podmínky a české prostředí. Splňuje požadavky pro práci on-line i off-line.
Umožňuje „rychlý prodej“ jen zadáním částky k příslušnému zboží, nebo k sazbě DPH.
Zkušenost vývojářů aplikace z dalších trhů s evidencí tržeb je zárukou bezchybného fungování. Samozřejmostí je podpora uživatelů – www.pokladnapodnikatele.cz/podpora.


Prodej - aplikace umožňuje prodeje zboží, nebo služeb:
prostřednictvím výběru ze seznamu zboží
prostřednictvím kódu zboží
klávesami „rychlá volba“
Dále jsou k dispozici funkce:
mazání položek, storno účtenky
tisk poslední účtenky
sleva nominální, nebo procentuální (totéž jako přirážka)
různé způsoby úhrady (hotovost, karta, stravenky, dárkové poukázky)
informace o hotovosti k vrácení zákazníkovi
poznámky k prodeji (např. číslo výrobku pro záruku), poznámky ke způsobu úhrady
přidání zbožové položky přímo při práci v prodeji
přijetí a naskladnění zboží (v seznamu zboží, nebo v dokumentech)
práce se zbožovými skupinami
příjem, výdej hotovosti
V aplikaci nenajdete žádné složitosti, ani komlikovaná nastavení, jednoduchost a rychlost jsou základní charakteristikou.
Nastavení
Pro správnost nastavení a Vaše pohodlí je možno vybrat práci v běžném, zjednodušeném, nebo v testovacím režimu.
Uživatelé - jednotlivým pokladním přidělíte práva, k používání funkcí pokladny
Tiskárna - výběr tiskárny v systému
V menu tiskárny si také libovolně nastavíte texty pro tisk na Vaše účtenky.
Jiná nastavení - nastavení skladu, práce s váhami, slevové karty, množstevní slevy, zaokrouhlování, poznámky a další podrobná nastavení (nepovinné)
Nastavení vzhledu a používaných tlačítek - základní je výběr ze dvou motivů - pro běžnou práci a pro práci v šeru ( např. bar…) K jednotlivým motivům je možno si přidat práci s klávesami rychlé volby, popisy tlačítek, zvolit si tlačítka jednobarevná, nebo barevná (dle jejich funkcí) atd.
Možnost importu seznamu zboží
Backup / restore dat v aplikaci
Přehledy, reporty:
Přehledy operací
Přehledy dokumentů, účtenek, zboží, pokladních …
Denní přehled – uzávěrka (vynulování)
Aktuální přehled
Export Z-reportu

Parametry

Druh zboží
Operační systém
Ovládání pokladny
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28992 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.