ELO dotykový monitor 2202L 21.5" Full HD, CAP 10-touch USB bezrámečkový mini-VGA and HDMI Black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Obohaťte svou kancelář dotykovým monitorem ELO 2202L v černé barvě s 21,5" LCD displejem a kapacitní technologií dotyku. ELO 2202L je řešení určené především do kanceláří. Funguje jako stolní monitor nebo může být přichycen na stěnu pomocí držáku VESA standard. Dotyková plocha je k monitoru připojena přes USB port.
Stvořeno k dotyku od základu
Velmi stabilní naklápěcí základna eliminuje hrozbu převržení monitoru. Ovládací panel je umístěn po stranách (kvůli nechtěným změnám nastavení), není vidět z pozice zákazníka a nevytváří tak rušivý dojem.
Výhody:
Elo kvalita za nízkou cenu
Volitelná čtečka magnetických karet
Prostorově nenáročný, flexibilní a spolehlivý
Z výroby utěsněný proti prachu a špíně
Celosvětové rozšíření a certifikáty
Použití:
Pokladní systémy
Věrnostní systémy
Samoobslužné informační systémy
Samoobslužné objednávací systémy
Interaktivní reklamní a výstavní systémy
Zákaznický vstupní a výstupní odbavení
Servisní systémy s využitím dotykové obrazovky
Parametry:
Typ displeje: 21,5" LCD technologie kapacitní
Poměr stran: 16 : 9
Jas (LCD panel): 250 cd/m2
Kontrast: 3 000 : 1
Doba odezvy: 25 ms
Výkon: 22,5 W
Napájení: interní zdroj + 12 V DC ± 5 %
Vstupní napětí: 100 - 240 VAC, 50/60 Hz
Teplota Provozní: 0° C až 40° C, Skladovací: -20° C až 60° C
Vlhkost Operační: 20 % - 80 %, Skladovací: 10 % - 90 %
Záruka: 3 roky
Vstupy a výstupy:
1x VGA
1x HDMI
1x Jack na sluchátka
1x DC jack napájení
1x USB Type B
1x USB 2.0 Type A
4x Micro USB (na každé straně jeden)
Volitelné periferie:
Čtečka magnetických karet
1D čtečka čárového kódu
2D čtečka čárového kódu
Zákaznický displej (2 x 20 znaků)
Stylus pro kapacitní dotykovou plochu
Ochrana soukromí displeje
Boční držadla pro lepší natáčení monitoru
Obsah balení:
Monitor
Kabeláž
CD-ROM
Rychlá příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.