EPSON TM-T88V pokladní tiskárna, USB + serial, bílá, se zdrojem
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Představujeme první termální tiskárnu ve své třídě,
která je zároveň naší dosud nejekonomičtější
nízkonákladovou termální tiskárnou účtenek. Tato
vlajková loď přináší vašemu podnikání výkonnější,
bezproblémový tisk a velmi nízké náklady na
vlastnictví.
Podobně jako v případě tiskárny Epson TM–T88IV jsou i pro tento model
velmi charakteristické inovace. Jedná se o první termální tiskárnu účtenek
na světě, která splnila podmínky programu ENERGY STAR, a také o první
pokladní tiskárnu, která dokáže tisknout grafické prvky v odstínech šedé.
Tiskárna v prodejně odvede pro vaši firmu hodně práce. Je vybavena
kovovými závěsy, je odolná proti polití a je vybavena řezačkou papíru se
životností 2 miliónů řezů. Průměrný pracovní cyklus mezi dvěma poruchami
dosahuje 70 miliónů řádků a kapacita tiskové hlavy je o 50 % vyšší. Při
takové úrovni spolehlivosti vám rádi nabídneme čtyřletou obchodní záruku.
Epson TM-T88V
Tisk účtenek
• Vysoká rychlost tisku až 300 mm/s
• Navrhněte a přizpůsobte si vlastní účtenky
• Funkce automatické úspory snižuje plýtvání papírem
• Průměrný pracovní cyklus mezi poruchami dosahuje 70 miliónů řádků, což zaručuje výjimečnou spolehlivost
• Snadná instalace a možnost rozšíření
• Včetně 58 mm oddělovače
• Splňuje podmínky programu ENERGY STAR
• Lze zvolit chladnou bílou nebo tmavě šedou
TECHNICKÉ ÚDAJE O VÝROBKU
Způsob tisku Termální řádkový tisk
Rychlost tisku 300 mm/s
Kapacita sloupce (sl.) 42/56
Rozměry papíru (mm) 79,5 ± 0,5, 57,5 ± 0,5 (Š) × prům. 83
Rozhraní USB na desce a měnitelná karta s rozhraními
Zdroj napájení PS–180 (volitelně)
port pro otevírání pokladní zásuvky RJ12
Rozměry (mm) / hmotnost 145 (Š) × 195 (H) × 148 (V)
1,6 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.